اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

مشکل کمبود آب روستاهای شبانکاره مرتفع می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: مشکل کمبود آب روستاهای شبانکاره مرتفع می‌شود.

مشکل کمبود آب روستاهای شبانکاره مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مختار چترسنجی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شبانکاره اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای مردم یکی از نمودهای عینی خدمت به مردم است که همگی مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: شناسایی نیازها یکی از اولویت‌های اساسی در حل مسائل است که مسئولان بخش شبانکاره در یک‌ سال گذشته با تمام توان در این راستا حرکت کرده‌اند و با برنامه‌ریزی‌های مدون نتایج مطلوبی در این عرصه کسب کرده‌اند.

چترسنجی ابراز داشت: بازدید و مراجعه به نقاط روستایی بخش شبانکاره و بررسی وضعیت شهر شبانکاره از مسائلی است که در یک سال گذشته سبب آشنایی بیشتر مسئولان با مشکلات و به تبع آن رفع سریع‌تر این مسائل و مشکلات شده است.

وی با اشاره به مشکلات آب در روستاهای بخش شبانکاره افزود: پیگیری‌های مستمری به منظور رفع مشکل آب در بخش شبانکاره صورت پذیرفته و مکاتبات و مذاکرات فراوانی با مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان صورت پذیرفته است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته در سال جاری مشکل کمبود آب روستاهای بویری، خلیفه، دهداران مرتفع می‌شود.

بخشدار شبانکاره تاکید کرد: رفع مشکل آب شهر شبانکاره از اولویت‌های اساسی کار مسئولان این بخش بوده که با پیگیری‌های خود قول مساعد مسئولان آب و فاضلاب استان برای رفع این مشکل را جلب کرده‌ایم.

چترسنجی بیان داشت: تحقق آرمان‌ها و اهداف رهبر معظم انقلاب باید اصلی‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه مسئولان را شکل دهد و تمامی مسئولان باید در رأس امور به تحقق این اهداف و آرمان‌ها توجه داشته باشند.

وی گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند باید فرهنگ‌سازی لازم به منظور استفاده از کالاهای ایرانی صورت پذیرد و ادارات باید به طور جدی به این مساله توجه داشته باشند و نیاز‌های خود را از طریق کالاهای ساخت داخل برطرف کنند.

بخشدار شبانکاره ادامه داد: استفاده از تولیدات و محصولات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از اجناس داخلی در جامعه موجب سربلندی و بی‌نیازی کشور در زمینه اقتصادی و سیاسی خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش شبانکاره نیز گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح بنیادین در آموزش و پرورش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها فقط تا آخر اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مرتضی دریائیان اظهار داشت: توسعه و بهبود فضاهای آموزشی از نیازهای بخش شبانکاره است که با همکاری مدیران و مسئولان بخش پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شده است.

دریائیان در همین راستا خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی آینده دو مدرسه دخترانه و پسرانه شاهد در بخش شبانکاره دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول