اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور مردم و مسئولان

مرکز درمانی خیرساز بویری در شبانکاره کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مرکز درمانی خیرساز بویری در شبانکاره کلنگ‌زنی شد.

مرکز درمانی خیرساز بویری در شبانکاره کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره عملیات اجرایی درمانگاه روستای بویری از توابع بخش شبانکاره شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این روستا آغاز شد.

بخشدار شبانکاره در این آیین گفت: بهداشت از نیازهای مهم و اساسی جوامع انسانی است که افزایش سطح شاخص‌های سلامت را به دنبال دارد و مسئولان همواره باید بر توسعه و بهبود شرایط بهداشتی توجه داشته باشند.

مختار چترسنجی اظهار داشت: در مسئله بهداشت و سلامت باید به مسائل فرهنگی و آموزشی توجه خاص داشته باشیم و هیچگاه از مزایای آن غافل نشویم.

وی افزود: ارائه آموزش‌های لازم مقطعی و فصلی از طریق نشریات محلی، بروشور و تراکت از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرند و بهداشت و درمان باید به آن توجه خاص داشته باشد.

چترسنجی استفاده از ظرفیت موجود در خانواده بزرگ آموزش و پرورش برای ارتقای سطح بهداشتی را امری ضروری و لازم دانست و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به نحوی با تمام خانواده‌ها و خانوارهای ایران اسلامی در ارتباط است و انتقال مسائل و آموزه‌های بهداشتی که می‌تواند ارتقای سطح بهداشتی جامعه در سطح کلی را به دنبال داشته باشد از طریق آموزش و پرورش سبب فراگیری آن در جامعه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در بخش شبانکاره شورای بهداشتی همواره توجه خود را برای توسعه بهداشت مورد توجه قرار داده است و تلاش‌های فراوانی در این راستا انجام داده است.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان همواره به رفع نیازهای بهداشتی مناطق مختلف توجه داشته و به همین دلیل از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

چترسنجی توجه به روستاها در زمینه بهداشت را امری ضروری دانست و متذکر شد: تمام روستاها باید از امکانات مطلوب زندگی برخوردار باشند و وجود مراکز بهداشتی و درمانی و درمانگاه در روستاها زمینه‌ساز افزایش سطح رفاه و آسایش مردم می‌شود.

وی روستای بویری را از روستاهای پرجمعیت بخش شبانکاره دانست و عنوان کرد: این روستا حدود 3 هزار نفر را در خود جای داده و استقرار مرکز درمانی از خواسته‌هایی است که طی سال‌های متمادی مردم این روستا همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

بخشدار شبانکاره اذعان کرد: این درمانگاه در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و با زیربنای 500 مترمربع در دو طبقه و با 4 میلیارد ریال اعتبار توسط یک فرد خیر ساخته می‌شود.

حاج غلامرضا عوض این فرد خیر در سال‌های گذشته نیز یک مدرسه در روستای بویری احداث کرده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول