اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 100 میلیون تومان برای ساخت مسجد در شهرک‌های جدید

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی 100 میلیون تومان برای شروع ساخت هر مسجد در شهرک‌های جدید ابلاغ شده که مسکن و شهرسازی باید با همین مبلغ ساخت مساجد را آغاز کند.

اختصاص 100 میلیون تومان برای ساخت مسجد در شهرک‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: 16 مسجد در شهرک‌ها و شهرهای جدید استان بوشهر در حال ساخت است.

جهانبخش افزود: از این تعداد هشت مسجد با 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و ساخت هشت مسجد دیگر نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: برای ساخت هر باب مسجد 500 تا 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم این اعتبارات به موقع تامین شود.

جهانبخش یادآور شد: ایجاد مسجد در شهرک‌ها و شهرهایی که جدید ساخته می‌شوند ضروری است و باید در پروژه‌های عمرانی به این مسئله توجه جدی شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اجرای طرح مسکن مهر در شهرها، ایجاد مسجد در این طرح‌ها به عنوان یک فضای فرهنگی که وجود آن یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهار داشت: با دستور وزیر راه و شهرسازی 100 میلیون تومان برای شروع ساخت هر مسجد در شهرک‌های جدید ابلاغ شده که مسکن و شهرسازی باید با همین مبلغ ساخت مساجد را آغاز کند.

جهانبخش ادامه داد: با شروع عملیات اجرایی مساجد با این مبلغ، تعهدی برای دولت به منظور اختصاص مابقی اعتبار در اتمام مسجد ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: فرهنگ مسئله‌ای جدی در همه حوزه‌ها است و توجه ویژه به آن و پروژه‌های فرهنگی در کنار سایر پروژه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان در اجرای پروژه‌های عمرانی به رعایت مسائل و طرح‌های فرهنگی توجه لازم داشته باشند تا در آینده با پیامدهای فرهنگی پروژه‌ها مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول