اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم عنوان کرد

توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معصومه ظهیری با اشاره به برنامه‌های اداره کل بانوان استانداری قم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در هفته بزرگداشت مقام زن برنامه‌های متعدد و متنوعی را به‌ خصوص در بزرگداشت مقام مادر و همچنین تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در بین زنان برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

وی جشن خانوادگی همسران کارکنان استانداری و جشن میلاد کوثر را از جمله برنامه‌های اجرا شده در هفته بزرگداشت زن عنوان کرد و افزود: در برنامه‌های این هفته سعی شد با بهره‌گیری از اساتید برجسته و صاحب‌نظر در حوزه زن و خانواده مباحث اساسی در این بخش برای بانوان مطرح شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به برگزاری نشست ویژه برگزیدگان و فعالان فرهنگی استان با حضور استاندار قم گفت: در این نشست ویژه مباحث مرتبط با زنان و خانواده مطرح و در پایان نیز از 40 بانوی برگزیده تجلیل به‌عمل آمد.

وی برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های متعدد برای معرفی جایگاه حضرت زهرا(س) و کرامات و فضائل ایشان اظهار داشت: اردوی تفریحی زنان سرپرست خانوار با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برای ارائه آموزش‌های مرتبط با خانواده و نقش زنان در ارتقاء جایگاه خانواده در این هفته برگزار شد.

ظهیری همچنین با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در هفته بزرگداشت زن در قم و جشنواره شیرینی پزی همراه با مسابقه حجاب و عفاف گفت: در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر نمایشگاه‌های متعددی در بخش‌های عفاف و حجاب، صنایع دستی، پاسخگویی به سئوالات شرعی و مشاوره خانواده برگزار شد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و خانواده تصریح کرد: برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری محدود به هفته بزرگداشت مقام زن نبوده و این برنامه‌ها در طول سال برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول