اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 145 مؤسسه فرهنگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از فعالیت 145 مؤسسه فرهنگی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 145 مؤسسه فرهنگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری سه‌شنبه شب در نشست انجمن اهل قلم برازجان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و همچنین توسعه و گسترش فرهنگ بومی اهتمام جدی دارد و حمایت از نویسندگان و هنرمندان و اهالی قلم مهم‌ترین اولویت این اداره است.

وی افزود: تقویت فضای فرهنگی در جامعه موجبات رشد در تمام زمینه‌ها را فراهم می‌کند و فرهنگ‌سازی در تمام عرصه‌ها نتایج خوبی خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در سالی که به نام تولید ملی نامگذاری شده باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی ترویج و نهادینه شود و اهالی فرهنگ و هنرمندان در این راستا نقشی اساسی دارند.

باقری با اشاره به اهمیت نویسندگان در جامعه تصریح کرد: با اتحاد و همدلی بین اعضا می‌توان برنامه‌های مهم و راهبردی فرهنگی در حوزه فرهنگ عمومی شهرستان طراحی و اجرایی کرد.

وی با اشاره به مشکلات و موانع موجود انجمن و ارائه راهکار برای حل این مشکلات اضافه کرد: امید است که با انتخاب اعضای جدید هیئت امناء انجمن اهل قلم شاهد تحول خوبی در حوزه فرهنگ و داستان شهرستان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از فعالیت 145 مؤسسه فرهنگی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: هم‌اکنون بیش از 145 مؤسسه و کانون فرهنگی هنری در سطح شهرها و روستاهای دشتستان فعال هستند و تلاش برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های این مؤسسات توسط مسئولان انجام می‌شود.

باقری یادآور شد: باید از تمام ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت هنرمندان و نویسندگان استفاده کنیم.

اعضای انجمن اهل قلم برازجان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت از هنرمندان شدند.

در این نشست حبیب قاسمی، لاله شاهروبندی، رسول محمدی، خیری زارعی، حمید علیزاده، زینب ملاحسن و جعفرزاده به عنوان اعضای موقت هیئت امناء اهل قلم دشتستان به مدت شش ماه تعیین شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول