اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

رفتار انسان‌ها در گرو عمل الهی معنا پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رفتار و منشاء انسان‌ها در گرو عمل صحیح مورد رضایت خداوند قرار می‌گیرد.

رفتار انسان‌ها در گرو عمل الهی معنا پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام مهدی خاموشی صبح امروز در دومین روز از همایش سراسری مسئولان دارالقرآن کریم که در اردوگاه مازندران برگزار شد اظهار داشت: وظیفه سازمان تبلیغات این است که سبک زندگی اسلامی و انقلابی را به جهانیان منتقل کنند.

خاموشی افزود: تربیت و انسان‌شناسی انسان‌ها در محافل قرآنی زمینه رشد و بالندگی را در بین اقشار جامعه به وجود می‌آورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه به لایحه هم‌جنس‌بازان که در دولت آمریکا به تصویب رسیده است، افزود: آزادی در بین زندگی انسان‌های غربی به صورت یک امر گسترده درآمده که مانند یک حیوان رفتار غیر انسانی از خودش نشان می‌دهد.

خاموشی تصریح کرد: مردم کشورهای عربی برای از بین بردن این زشتی‌ها انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده و برای رسیدن به جامعه ایده‌ال بیداری خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام جمهوری اسلامی ایران تلاش در جهت به دست آوردن یک جامعه ایده‌آل و یک تعریف دینی و اسلامی برای زنان و مردان این مملکت بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: عفاف و حجاب نیز یکی از مهم‌ترین عناصری است که یک زن مسلمان باید در مقابل نامحرم داشته باشد.

خاموشی ادامه داد: متأسفانه مردم به دلیل رعایت نکردن بعضی از رفتار الهی در دنیا به صورت یک کافر به جهان آخرت سفر می‌کنند.

خاموشی هم‌چنین به آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار که در جهت نابودی این دنیا است اشاره کرد و افزود: این دنیا سرای آخرت است و مردم نباید این دنیا را به آسایش و راحتی خود در آخرت بفروشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ما نیز پیام انقلاب را برای از بین رفتن جهان هستی عنوان کرد و این پیام در رسای شیوه تمام ائمه اطهار و علمای دین است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبران به وسیله خداوند این راه را به ما نشان داده‌اند و ما باید با استفاده از این الگوگیری راه خود را به طور صحیح انتخاب کنیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول