اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استناد به فیلم مسابقه و عدم اعلام 5 پنالتی مسلم از سوی داور؛

باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم به کمیته داوران اعتراض کرد

خبرگزاری فارس: باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان به دلیل اشتباهات فاحش داوری در دیدار این تیم با شموشک نوشهر به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.

باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم به کمیته داوران اعتراض کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط ‌عمومی باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم، به دنبال قضاوت ضعیف سلمان مرادی در دیدار هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مسئولان سیاه‌جامگان ابومسلم در نامه‌ای 5 بندی به انضمام فیلم مسابقه، از مهدی تاج رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواستند ضمن بازبینی فیلم، نسبت به کاهش اشتباهات داوری در لیگ‌های پایین اقدام کند.
در این نامه که به امضای سید‌مجتبی علوی، مدیرعامل باشگاه رسیده است، 5 پنالتی صددرصد که 2 پنالتی به دلیل خطای هند مدافعین شموشک و بقیه به دلیل بازی خشن آنها بوده توسط مشاور داوری باشگاه انتخاب و به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
همچنین مدیرعامل سیاه‌جامگان در این نامه با اشاره به قضاوت داوری از بندرترکمن در دیدار با شموشک نوشهر از مسئول کمیته داوران خواست نسبت به انتخاب داوری و وابستگی آنها به تیم‌های طرف مسابقه دقت عمل به خرج دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول