اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خبر داد:

حضور مهاجرانی و عزیزی در باشگاه ابومسلم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم از حضور حشمت‌الله مهاجرانی و خداداد عزیزی به عنوان مشاوران این باشگاه در کنار کادر فنی خبر داد.

حضور مهاجرانی و عزیزی در باشگاه ابومسلم
سید کاظم غیاثیان پس از تساوی تیمش در برابر صنعت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: صنعت در بازی امروز تیم ما را غافلگیر کرد و بازیکنانش بازی خیلی خوبی در مقابل ما ارائه دادند.
وی گفت: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم که بازیکنان صنعت با توجه به مشکلات فراوان مالی و مدیریت که داشتند، این قدر بازیکنانش با انگیزه و روحیه بسیار در برابر ما بالا بازی کنند.
غیاثیان در ادامه با تحسین به کادر فنی صنعت ساری و بازیکنان صنعت بیان داشت: این تیم در نیمه اول خیلی خوب در مقابل تیم ما بازی کرد و برتر از تیم ابومسلم بودند.
این سرمربی فوتبال عنوان کرد: با توجه به اینکه در نیمه اول یک گل از صنعت دریافت کردیم در رختکن به بازیکنان توصیه کردم که ابتدا برای جبران گل و سپس از فرصت گلزنی پیدا کردند که برای گرفتن سه امتیاز بازی وارد میدان شوند.
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم درباره داور این بازی افزود: نمی‌توانم درباره مسائل داوری اظهار نظر کنم ولی در کل از قضاوت داور این بازی رضایت دارم.
غیاثیان درباره تیمش گفت: این تیم با جذب بازیکنان مطرح و بزرگ کشور فقط برای کسب عنوان قهرمانی بسته شد و مطمئنا امسال یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر کشور است.  
وی همچنین از حضور حشمت‌الله مهاجرانی و خداداد عزیزی  به عنوان مشاوران باشگاه نام برد و متذکر شد: ابومسلم خراسان با جذب مشاوران بزرگ و کادر فنی و بازیکنان باتجربه فقط به لیگ برتر می‌اندیشد.
سرمربی ابومسلم خراسان در پایان از تمجید دروازبان صنعت ساری اذعان داشت: درست روی گلی که دروازبان صنعت ساری از تیم ما خورد تا حدودی مقصر بود اما این دروازبان در سه موقعیت تک به تک و گل صددرصد را از بازیکنان ما گرفت و ناجی دروازه‌اش شد.
به گزارش فارس، از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، ابومسلم خراسان در ورزشگاه پانزده هزار نفری شهدای ساری یک بر یک در مقابل میزبان خود صنعت ساری متوقف شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول