اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در راستای سیاست‌های دولت در بخش مسکن؛

اولین همایش باشگاه مسکن‌سازان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: در راستای سیاست‌های دولت در بخش مسکن، اولین همایش باشگاه مسکن‌سازان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

اولین همایش باشگاه مسکن‌سازان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز و با حضور فعالان بخش مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد همایش باشگاه مسکن سازان این استان به میزبانی بانک مسکن در سالن همایش‌های این بانک در یاسوج برگزار شد.
سید فرشید موسوی در این همایش که جمع زیادی از مسئولان استانی از جمله رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سرپرست سازمان مسکن و شهرسازی و نمایندگان مجمع امور صنفی و نظام مهندسی ساختمان حضور داشتند، گفت: هدف اصلی تاسیس این باشگاه ایجاد ارتباط موثر و منسجم میان سه محور اساسی و فعال در ساخت مسکن یعنی، انبوه‌سازان، صنوف مرتبط و بانک مسکن بوده که امیدواریم این باشگاه بتواند خلاء‌های موجود را در مسکن این استان برطرف کرده تا استان کهگیلویه و بویراحمد در این بخش گامی به جلو بردارد.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیاست خانه‌دار کردن مردم یکی از مهمترین برنامه‌های دولت نهم و دهم بوده که تاسیس این باشگاه در این راستا و به‌منظور کمک به برنامه‌های دولت در تامین مسکن به‌عنوان مهمترین نیاز مردم بوده است.
وی بیان کرد: امروزه بخش مسکن سهم عمده‌ای در تولید اشتغال و رونق اقتصادی داشته که لازم است همه فعالان بخش مسکن چه دولتی و چه خصوصی برای تسهیل در ساخت مسکن تلاش کنند.
موسوی، صنایع مرتبط با مسکن را 120 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: توجه و سیاست‌گذاری در بخش مسکن موجب رشد و تقویت 120 صنعت مرتبط با آن خواهد شد.
مدیر شعب بانک مسکن  استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سهولت در چرخه ساخت مسکن نیازمند هماهنگی میان‌بخشی تسهیلات‌گیرندگان، سازندگان، فروشندگان مصالح ساختمانی و صنایع مرتبط با مسکن است که باشگاه مسکن‌سازان در این مسیر فعالیت خواهد کرد.
محمدحسین حیدرپور نیز در این همایش با قدردانی از دست اندرکاران همایش باشگاه مسکن‌سازان گفت: این باشگاه دقیقا در راستای یکی از مهمترین نیازهای این استان شکل گرفته که حمایت و تقویت آن ضروری به‌نظر می‌رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این جا لازم است به‌عنوان نماینده بخش صنعت، آمادگی این بخش را برای تعامل، شکوفایی و کمک به موفقیت و کارایی باشگاه مسکن‌سازان در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنم.
وی، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مناسب برنامه‌ها را از فاکتورهای توفیق این باشگاه خواند و بیان کرد: رشد ساخت و ساز و تولید مسکن موجب رشد صنعت به‌ویژه صنایع وابسته و مرتبط با بخش مسکن خواهد شد که در این زمینه لازم است این باشگاه با سیاست‌گذاری، برنامه و اجرای به‌موقع و مناسب برنامه‌ها، این مهم را در استان کهگیلویه و بویراحمد محقق کند.
در این همایش، فرامرز طلانی به نمایندگی از اصناف مرتبط با بخش مسکن با قدردانی از توجه دست‌اندرکاران باشگاه مسکن‌سازان به همه اجزای مرتبط با آن، گفت: تشکیل چنین باشگاهی به منزله سامان یافتن و ایجاد نظم و هماهنگی در بخش مسکن است و صنوف و مصالح فروشان آمادگی کامل دارند تا با برنامه‌های این باشگاه هماهنگی و همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول