اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استان اصفهان:

اعزام 65 هزار زائر اصفهانی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: سهمیه استان اصفهان امسال 65 هزار نفر است که بیش از 17 هزار و 500 نفر نیز از شهرستان اصفهان و بیش از 47 هزار و 500 نفر از 22 شهرستان‌ استان اعزام می‌شوند.

اعزام 65 هزار زائر اصفهانی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد زیویار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست‌ و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حدود یک ماه از برنامه‌ریزی ستاد ارتحال در اصفهان می‌گذرد به عنوان مقدمه شروع برنامه های ویژه سالگرد ارتحال به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ابعاد شخصیتی و معنوی امام خمینی(ره) همواره بر پایه عدالت و بر گرفته از فرامین ائمه اطهار است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره توجه ویژه‌ای به استفاده از نسل جوان چه در دوران قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس داشته‌اند، افزود: شیوه‌های رهبری امام خمینی(ره) برگرفته از سیره حضرت علی(ع) است.

جانشین رئیس مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: بیداری اسلامی و ستیز با صهیونیست برگرفته از اندیشه‌های امام خمینی(ره) است که ریشه آن برگرفته از تفکرات و مکتب امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه این جلسه به اهم برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال شامل هشت کمیته اعزام، پشتیبانی، بهداشت و درمان، اطلاع‌رسانی، فرهنگی و هنری، ترابری، برنامه‌ریزی و ارزیابی است.

زیویار با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 45 هزار زائر به مرقد امام اعزام شدند، بیان داشت: سهمیه استان اصفهان امسال 65 هزار نفر است که 17 هزار و 500 نفر نیز از شهر اصفهان و 47 هزار و 500 نفر از 22 شهرستان‌ استان اعزام می‌شوند. 

وی اضافه کرد: شهر اصفهان با 17 هزار و 500 و نجف‌آباد با 3 هزار و 500 نفر بیشترین زائر اعزامی را دارد که تمامی این افراد به پشتیبانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اعزام می‌شوند.

جانشین رئیس مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ناحیه امام رضا(ع) 6 هزار و 80 7نفر، ناحیه امام صادق(ع) 7 هزار و 200 نفر و ناحیه امام علی(ع) 3 هزار و 500 نفر اعزامی دارند.

وی ادامه داد: 900 دانشجو از دانشگاه امیرالمومنین به صورت دو امدادی از اصفهان تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند که در روز چهارشنبه این اعزام انجام می‌شود.

زیویار با بیان اینکه برنامه های علمی و نظری با تاکید بر شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است، بیان داشت: توزیع بسته‌های فرهنگی اعزام، مبلّغ دینی برای هر دستگاه اتوبوس در حین اعزام و انجام برنامه‌های  فرهنگی داخل اتوبوس توسط کمیته فرهنگی هنری نیز برای زائران پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: زمان اعزام شب 14 خرداد و قبل از شروع مراسم اعتکاف است که در روز 15 خرداد هم‌زمان با ولادت حضرت علی(ع) نیز متناسب با همان روز سعی شده است برنامه‌ای با تقارن و مناسبت ولادت در فضای شهر برگزار شود.

جانشین رئیس مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هم‌چنین از برگزاری دو مراسم ویژه 14 خرداد در مسجد سید اصفهان با سخنرانی امام جمعه موقت تهران حجت‌السلام سیداحمد خاتمی و نیز مراسمی در روز 15 خرداد در سالن همایش صدا و سیمای اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول