اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان عنوان کرد

کوتاهی شرکت تامین‌کننده قطعات دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان گفت: دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر هنوز راه‌اندازی نشده است و دلیل آن را کوتاهی شرکت تامین‌کننده قطعات یدکی این دستگاه اعلام کرد.

کوتاهی شرکت تامین‌کننده قطعات دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر زنجان

بهرام حاجی‌کریم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر هنوز راه‌اندازی نشده است، دلیل آن را کوتاهی شرکت تامین‌کننده قطعات یدکی این دستگاه اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس قول و قرار گذاشته شده شرکت تامین‌کننده قطعات یدکی دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی عصر زنجان باید قطعه مزبور را که در واقع تیوب است در اولین فرصت تهیه و تحویل دهد.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان با اشاره به اینکه تنها چند دستگاه سی‌تی اسکن با مارک سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر در کشور وجود دارد، تصریح کرد: شرکت پشتیبانی‌کننده در رابطه با پشتیبانی این دستگاه با تاخیر عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هیچ مشکلی در رابطه با تامین منابع مالی برای خرید قطعات دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی‌عصر ندارد، اضافه کرد: مشکل به وجود آمده مربوط به شرکت پشتیبانی کننده است.

حاجی‌کریم با اشاره به اینکه مسئولان تجهیزات وزارت بهداشت درمان و امور پزشکی هم به دنبال حل مشکل دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی عصر زنجان هستند، ادامه داد: اگر شرکت نتواند به تعهدات خود عمل کند توسط وزارتخانه تنبیه خواهد شد.

وی خرید یک دستگاه سی‌تی اسکن جدید را از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم برای خرید این دستگاه تامین شده است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان از نهایی‌شدن کار نصب دستگاه رادیوتراپی بیمارستان ولی‌عصر زنجان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه همه کارهای مربوط به نصب این دستگاه به خوبی پیش رفته است به احتمال زیاد این دستگاه در موعد مقرر مورد مصرف قرار خواهد گرفت.

وی به مرحله‌ای بودن نصب و روشن‌کردن دستگاه رادیوتراپی اشاره و اضافه کرد: به احتمال زیاد این دستگاه تا پایان سال جاری همه تست‌های لازم را برای ارائه خدمات به مردم می‌گذراند.

حاجی‌کریم برگزاری همایشی در رابطه با بیماری‌های اسهال را از برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای برگزاری در بیمارستان ولی‌عصر زنجان عنوان کرد و گفت: این همایش بعد از تعطیلات نیمه خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی دیگر برنامه پیش روی پیش‌بینی شده برای بیمارستان ولی عصر زنجان را برگزاری همایش مصرف دارو اعلام کرد و افزود: این همایش به احتمال زیاد در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی عصر زنجان از زمستان سال گذشته خراب شده است و هنوز درست نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول