اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت و درمان دیلم:

شناسنامه اموال و تجهیزات پزشکی دیلم تهیه شد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: برای حفظ و صیانت از اموال شبکه شناسنامه اموال برای تمام املاک، تجهیزات و کالاهای اموالی تهیه شده و هر مرکز و ساختمان اداری زیر مجموعه شبکه دارای یک شناسنامه با مشخصات کامل است.

شناسنامه اموال و تجهیزات پزشکی دیلم تهیه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدباقر جبلی صبح امروز در چهارمین نشست کمیته سلامت ادرای شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: برای نظارت بر امور قراردادها و واگذاری‌ها چک لیست نظارتی تهیه شده که یکی از آیتم‌های آن گرفتن مجوز از دانشگاه هنگام عقد قراردادها و واگذاری‌هاست.
جبلی افزود: قبل از عقد قراردادها و واگذاری‌ها دفتر حراست شبکه، امورمالی و واحد مربوطه باید در نشست تخصصی موضوع واگذاری را کارشناسی کرده و مشکلات و موانع آن را بررسی و شناسایی کنند.
جبلی با اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهای آسیب پذیر در شبکه و مراکز تصریح کرد: برای نظارت بر واحدهای اموال شبکه، دریافت و پرداخت، کارپردازی چک لیست‌های نظارتی مربوطه طراحی شده و ناظر کمیته سلامت اداری این پس مطابق این چک لیست‌ها این عملکرد این واحدها را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهد.
این مقام مسئول با اشاره به اطلاع رسانی خوب و به موقع در آزمون استخدامی اخیر شبکه و فرصت مناسب برای ثبت نام متقاضیان اضافه کرد: در هنگام واگذاری‌ها و عقد قراردادها نیز علاوه بر اطلاع‌رسانی از طریق نشریات محلی و استانی از طریق بخشداری‌ها، شوراهای اسلامی و ادارات باید اطلاع‌رسانی انجام شود.
معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهرستان دیلم اظهار داشت: برای حفظ و صیانت از اموال شبکه شناسنامه اموال برای تمام املاک، تجهیزات و کالاهای اموالی تهیه شده و هر مرکز و ساختمان اداری زیر مجموعه شبکه دارای یک شناسنامه با مشخصات کامل است.
وی ضمن اشاره به تأمین امنیت رایانه‌های واحدهای مهم شبکه گفت: برای تأمین امنیت رایانه های واحدهای مهم و عملیاتی در شبکه و پیشگیری از بروز خطرات در محیط اینترنتی نرم افزارهای امنیت رایانه و شبکه و آنتی ویروس دارای لایسنس معتبر خریداری می‌شود.
جبلی از مسئول فنآوری اطلاعات شبکه خواست برنامه‌های آموزشی امنیت شبکه و رایانه و نحوه استفاده صحیح از رایانه در محیط اداری برای پرسنل ادرای و ستادی برگزار کند.
وی همچنین خواستار پیگیری مصوبات جلسات از سوی دبیر هر جلسه شد.
درادامه این نشست عطارزاده دبیر کمیته سلامت ادرای توضیحاتی در ارتباط با چک لیست‌های نظارتی اموال، امورقرارداها و واگذاری‌ها، کارپردازی و واحد دریافت و پرداخت ارائه کرد و مصوبات جلسه قبل پیگیری شد.
علیرضا طاهری نیا مسئول فنآوری اطلاعات شبکه مطلب آموزشی در ارتباط باامنیت رایانه و نحوه استفاده صحیح و محافظت از رایانه در محیط اداری ارائه کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول