اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشکلات شبکه بهداشت و درمان مینودشت بررسی شد

اختصاص 5/1 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی ‌در مینودشت

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای با حضور مشاور ارشد وزیر بهداشت مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت بررسی شد.

اختصاص 5/1 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی ‌در مینودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این جلسه‌ای که با حضور سیدحمید جمالدینی مشاور ارشد وزیر بهداشت، سیدنجیب حسینی نماینده مردم شهرستان مینودشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی و کارکنان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد مشکلات و کم و کاستی‌های موجود مورد برسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه سیدنجیب حسینی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از شهرستان به ارائه آمار و گزارشات مربوط به بحث بهداشت و درمان پرداخت.
وی نداشتن چشم پزشک در شهرستان مینودشت، نیاز به متخصص کلیه در شهرستان کلاله و ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان گالیکش را لازم و ضروری دانست و از مشاور وزیر درخواست همکاری و مساعدت کرد.
سیدحمید جمالدینی مشاور ارشد وزیر بهداشت نیز با مثبت قلمداد کردن جلسه قول مساعدت و همکاری در راستای تامین نیازهای شهروندان شهرستان‌های فوق و مناطق تابعه را داد.
در این جلسه مصوب شد مبلغ 5/1 میلیارد ریال بابت خرید تجهیزات پزشکی و راه‌اندازی پایگاه اورژانس 115و آموزشگاه بهورزی شهرستان مینودشت اختصاص یابد.
 انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول