اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ استاندار همدان خبر داد:

حضور موساد در پشت صحنه قاچاق تجهیزات پزشکی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در یک برنامه کاملاً طراحی شده موساد مجموعه‌ای از تجهیزات پزشکی را به واسطه چند کشور وابسته برای کشورهای منطقه سرازیر می‌کند و سوبسید و کمک سنگینی را برای آن شرکت قرار می‌دهد.

حضور موساد در پشت صحنه قاچاق تجهیزات پزشکی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ‌در هفدهمین همایش سراسری تجهیزات پزشکی در همدان، با اشاره به وجود قاچاق کالاهای متفاوت در کشور، اظهار کرد: بحث قاچاق در هر زمینه‌ای اثرات بسیار مخربی در حوزه مربوطه بر جای می‌گذارد که در این راستا قاچاق تجهیزات پزشکی نیز از اهمیت شایان توجهی برخوردار است.
وی با بیان اینکه برخی سرمایه‌گذار در ارتباط با عرصه تجهیزات پزشکی هستند، خاطرنشان کرد: در استان همدان نیز گام‌های مؤثری در راستای حمایت از تولید تجهیزات پزشکی و ارائه تسهیلات در این زمینه صورت گرفته که به نوبه خود می‌تواند اقدام ارزشمندی در راستای مقابله با قاچاق این نوع کالاها باشد.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه قاچاق تجهیزات پزشکی تخریب بسیار جدی در حوزه سلامت افراد دارد، گفت: تهدیدهای متوجه حوزه سلامت و درمان، روز‌به‌روز در حال افزایش است که بر این اساس اقدامات ما نیز باید هر روز گسترده‌تر و هم‌سنج با تهدیدات باشد تا به درستی بتوانیم تهدیدات را از بین ببریم.
وی با بیان اینکه در حوزه کالاهای قاچاق با مافیای سنگینی روبه‌رو هستیم که بر اساس آن حوزه سلامتی جامعه ما با تهدید مهمی رو‌به‌رو است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با شرکت‌های مرتبط با خودشان در نزدیک مرزهای ما مرکز مشروب‌سازی سنگینی را ایجاد کرده‌اند که بر اساس اطلاعاتی که از همین مرکز بیرون می‌آید مشخص شده که نوع ترکیباتی که در ارتباط با این مشروبات استفاده می‌کنند دستورالعملی دارد که خود استفاده نمی‌کنند.
فامیل‌کریمی با بیان اینکه در باب قاچاق، مافیای صهیونیستی پشت صحنه است، گفت: در یک برنامه کاملاً طراحی شده موساد مجموعه‌ای از تجهیزات پزشکی را به واسطه چند کشور وابسته برای کشورهای منطقه سرازیر می‌کند و سوبسید و کمک سنگینی را برای آن شرکت قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: مشکلی که در حوزه تجهیزات پزشکی داریم قاچاق آن به لحاظ سوددهی بسیار بالای این نوع کالاها است چرا که با کمترین و نازل‌ترین قیمت، بی‌کیفیت‌ترین تجهیزات را قاچاق می‌کنند که از این نظر بسیار مورد توجه است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اگر تشکیلات سازمان یافته‌ای پشت جریان تجهیزات پزشکی نباشد قاچاق کالایی به عنوان تجهیزات پزشکی در کشور اتفاق نخواهد افتاد دلیل آن نیز این است که این کاری بسیار سنگین است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول