اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه ورزش تیراندازی صورت می‌گیرد؛

توسعه امکانات ورزش تیراندازی در نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی نیروی انتظامی با اشاره به برنامه توسعه ورزش تیراندازی در بین اعضای نیروی انتظامی گفت: فرماندهان نیروی انتظامی در راستای توسعه این ورزش بودجه و امکانات این ورزش را افزایش می‌دهند.

توسعه امکانات ورزش تیراندازی در نیروی انتظامی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رفیع رفیعی‌نیا در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی ناجا با اشاره به جایگاه ورزش تیراندازی در اسلام اظهار داشت: پرداختن به ورزش‌های تیراندازی، شنا و اسب سواری از توصیه‌های پیامبر اسلام است.
وی همچنین از تصمیم فرماندهان نیروی انتظامی برای گسترش امکانات ورزش تیراندازی برای کارکنان و اعضای نیروی انتظامی خبر داد.
رئیس هیئت تیراندازی نیروی انتظامی با اشاره به میزبانی مطلوب زنجان از شرکت کنندگان در مسابقات تیراندازی ناجا، از همه دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر کرد.
وی با اشاره به حمایت ارگان‌های خارج از مجموعه نیروی انتظامی از برگزاری مسابقات تیراندازی ناجا از همه ارگان‌ها و اشخاصی که به برگزاری مسابقات کمک کردند، تقدیر و تشکر کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با اشاره به تحولات منطقه از جمله پیروزی مردم لیبی ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد اهتزاز پرچم لااله‌الاالله محمد رسول‌الله در سراسر جهان باشیم.
در ادامه این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نشاط یافتنی نیست، آن را ساختنی برشمرد و برگزار‌کنندگان مسابقات تیراندازی در بین نیروهای ناجا را تحسین کرد.
سردار یحیی شرفی برگزاری مسابقات تیراندازی را در بین نیروهای انتظامی در راستای ارتقای مهارت آنها دانست.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و جنگ پیشاپیش هفته دفاع مقدس را به آفریدگان این حماسه تبریک گفت.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جدید تاکید کرد و افزود: انتقال و گرامیداشت فرهنگ نسلی که جان مال خود را برای راحتی این روزهای ایرانیان فدا کرده‌اند واجب است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول