اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر خبر داد

برگزاری رقابت‌های دهه فجر مینوشهر در 4 رشته

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر از برگزاری مسابقات دهه مبارکه فجر در چهار رشته فوتسال، کونگ‌فو، کاراته و قوی‌ترین مردان در این منطقه خبر داد.

برگزاری رقابت‌های دهه فجر مینوشهر در 4 رشته
علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: مسابقات فوتسال گرامی‌داشت دهه فجر با حضور 20 تیم مینوشهری با استقبال همشهریان در سالگرد این روزهای خاطره‌ساز برگزار می‌شود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در حال حاضر در حال ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در مسابقات فوتسال جام دهه فجر بوده و مجموعه‌های علاقمند تا روز سی‌ام همین ماه فرصت اعلام حضور دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مینوشهر در ادامه از برگزاری دیگر مسابقات ورزشی در روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب گفت و افزود: در روزهای گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر مسابقاتی در رشته‌های رزمی همانند کونگ‌فو و کاراته با حضور تیم‌هایی از آبادان، خرمشهر و مینوشهر و به میزبانی اداره ورزش و جوانان مینوشهر برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم در کنار اجرایی کردن مسابقات ذکر شده با همت ورزشکاران مینوشهری و شهرستان‌های هم‌جوار یک دوره مسابقه قوی‌ترین مردان را نیز در محل سالن دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند برگزار کنیم.
پورعواد همچنین با اشاره به دیگر برنامه جانبی اداره ورزش و جوانان مینوشهر در سالگرد روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که برای این دهه در نظر گرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی در نظر گرفته شده در روز دوازدهم بهمن‌ماه سال‌جاری با دعوت از عموم علاقه‌مندان مینوشهری، آبادانی و خرمشهری از فلکه فرودگاه آبادان تا محل نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر در پایان افزود: در پایان این همایش پیاده‌روی به حاضران به قید قرعه و به منظور تشویق برای حضور دوباره در گردهمایی‌های بعدی، جوایزی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/خ20/و4000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول