اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان اعلام کرد

تحقق 100 در صدی مصوبات سفر رهبری به کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از تحقق 100 درصدی مصوبات سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان کردستان خبرداد.

تحقق 100 در صدی مصوبات سفر رهبری به کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره استانی ورزش کارکنان کمیته امداد کردستان در سنندج اظهار کرد: در این سفر 26 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های مختلف و رفع نیازهای نیازمندان به کمیته امداد تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبار در حوزه‌های مختلف شامل مسکن، ازدواج، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات دیگر مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از سفر تاریخی رهبر به کردستان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ این استان نام برد و افزود: برکات بی‌شمار معنوی و مادی سفر رهبری به کردستان با گذشت سه سال از این سفر مشهود است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: جشنواره استانی ورزش این نهاد با حضور 195 نفر از کارکنان به منظور گرامیداشت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان برگزار می‌شود.

به گفته قنبر موسی‌نژاد، کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌های استان در این جشنواره در شش رشته فوتسال، شنا، تنیس روی‌ میز، دو و‌میدانی، شطرنج و طناب‌کشی رقابت می‌کنند.

وی گرامیداشت سفر رهبری به استان کردستان، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کارکنان کمیته امداد امام (ره) و توسعه و تقویت امر ورزش در بین آنان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: به منظور تشویق هرچه بیشتر کارکنان این نهاد به تیم‌ها و نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی جوایزی اهدا می‌شود.

موسی‌نژاد در پایان اضافه کرد: این نهاد مقدس به منظور گرامیداشت این سفر تاریخی برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری جشنواره‌ها، کوهپیمایی، جشنواره زکات و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های مختلف را انجام داده است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول