اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

جام کشتی باچوخه کشورهای اکو به ثبت می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در قالب جام کشورهای عضو اکو به این سازمان پیشنهاد شده است.

جام کشتی باچوخه کشورهای اکو به ثبت می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو ابوطالب شفقت، استاندار خراسان شمالی در آیین مسابقات کشتی باچوخه در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد اظهار امیدواری کرد: این پیشنهاد با موافقت کشورهای عضو روبه‌رو شده و در سال‌های آتی مسابقات کشتی باچوخه این استان در قالب جام کشورهای اکو پیگیری شود.
وی برپایی این مسابقات با حضور ورزشکاران کشورهای عضو اکو را موجب تعمیق و گسترش کشورهای عضو عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین از تمام عوامل که برای برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو در این استان تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.
نخستین نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از 20 شهریورماه با حضور رئیس جمهوری در بجنورد مرکز خراسان شمالی گشایش یافته که تا 26 شهریور ماه در بوستان ملی بش‌قارداش بجنورد دایر خواهد بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول