اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد خراسان شمالی خبر داد

برگزاری هفته فرهنگی کشورهای عضو اکو در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هفته فرهنگی کشورهای عضو اکو در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی کشورهای عضو اکو در خراسان شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در نشست هم اندیشی برگزاری هفته فرهنگی، هنری کشورهای عضو اکو در استان اظهار داشت: معرفی توانمندی‌های استان به کشورهای عضو اکو، توسعه ارتباطات فرهنگی میان این کشورها، آشنایی هنرمندان کشورهای عضو اکو با آداب و رسوم استان از جمله اهداف برگزاری هفته فرهنگی اکو است.

وی همچنین استفاده از تجارب و توانایی فرهنگی هنرمندان کشورهای عضو اکو و افزایش انسجام و وحدت میان ملت‌های منطقه را از دیگر اهداف برگزاری هفته فرهنگی و هنری اقوام کشورهای عضو اکو عنوان کرد. 

ثابت‌قدم‌وحید تصریح کرد: لازم است در برگزاری برنامه‌ها وحدت آفرینی و انسجام را برخلاف خواست دشمنان نظام، در دستور کار خود قرار دهیم.

نشست هم اندیشی برگزاری هفته فرهنگی، هنری کشورهای عضو اکو در خراسان شمالی با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

برگزاری بخش قرآنی با به نمایش گذاشتن نسخ خطی قرآنی و نیز معرفی فعالان این عرصه، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی، خوش‌نویسی، عکاسی، کاریکاتور، برگزاری شب‌های فرهنگی با محوریت معرفی موسیقی مقامی استان و برگزاری همایش علمی پژوهشی با محوریت بررسی فرهنگ و هنر منطقه و با حضور پژوهشگران کشورهای عضو اکو از اهم پیشنهادات ارائه شده در این نشست بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول