اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیرماه سال آینده در اصفهان؛

بازی‌های دیجیتال کشور‌های عضو اکو برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع دیجیتال استان اصفهان با بیان اینکه بازی‌های دیجیتال کشور‌های عضو اکو تیرماه سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام علاقه‌مندان برای حضور در رقابت‌ بازی‌های دیجیتال کشورهای عضو اکو در رشته‌های ورزشی فوتبال، ماشین‌سواری و بازی‌های جنگی آغاز شده است.

بازی‌های دیجیتال کشور‌های عضو اکو برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رسول رضوانی امروز در حاشیه ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در رقابت‌های جام دیجیتال اظهار داشت: این ثبت‌نام تا زمانی که به سقف خود برسد، ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سقف ثبت‌نام سایت جام دیجیتال در بیشترین حالت خود 15 هزار نفر است تصریح کرد: البته در مرحله مقدماتی این ثبت‌نام 10 هزار نفر شرکت کردند که هم‌اکنون این تعداد باید برای ثبت‌نام قطعی خود اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیر مجتمع دیجیتال استان اصفهان در مورد شرایط ثبت‌نام اشخاص برای حضور در رقابت‌های جام دیجیتال افزود: در این مسابقات شرایط سنی وجود ندارد و بازیکنان با هر رده فنی و سنی می‌توانند شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه برای حضور در رقابت‌های جام دیجیتال که یک رقابت‌ بین‌المللی است ورزشکاران باید پیش از این در بازی‌های مقدماتی شهر خود شرکت کرده باشند، تصریح کرد: این تعداد بازیکن پس از حضور در رقابت‌های کشوری قادر هستند در مسابقات جام دیجیتال حضور داشته باشند.
رضوانی بیان کرد: برای نخستین بار در کشور شرایط محک و رقابت علاقه‌مندان بازی‌های دیجیتالی به وجود آمده است.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای حضور در رقابت‌های جام دیجیتال باید 20 هزار تومان به حساب مجتمع دیجیتال واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.jamdigital.ir مراجعه کنند.
مدیر مجتمع دیجیتال استان اصفهان گفت: اصفهان میزبان فینال بازی‌های جام دیجیتال در تیرماه سال آینده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول