اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اجرای طرح صالحین از اقدامات تاثیرگذار سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین از اقدامات تاثیرگذار سپاه در زمینه تعمیق ارزش‌های فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

اجرای طرح صالحین از اقدامات تاثیرگذار سپاه است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های روشنگری مختلف از سوی سپاه اظهار کرد:‌ طرح صالحین نیز از برنامه‌های سپاه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور گروه‌های مختلف در حلقه صالحین تصریح کرد: اجرای برنامه‌هایی متناسب با سن گروه‌های صالحین موجب موفقیت این برنامه عظیم فرهنگی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این طرح در همه مساجد، پایگاه‌ها و محلات برگزار می‌شود، افزود: قشر عظیمی از مردم در این برنامه حضور دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برای بسیجیان و پاسداران به منظور تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در نهادهایی همچون بسیج و سپاه برنامه‌های منظمی در زمینه تبیین تهاجم فرهنگی دشمنان، جنگ ایران و عراق، قدرت‌های حاکم بر دنیا برگزار می‌شود، افزود: نقش ولایت و رهبری در عرصه‌های مختلف، نقش نیروهای مسلح، جوانان و مردم در قالب نشست‌ها و برنامه‌های مختلف برای این قشر تببین می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های پرسش و پاسخ برای اقشار مختلف بسیج و سپاه یادآور شد: پاسخگویی به شبهات و تببین هشت سال دوران دفاع مقدس از اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه وضعیت جهان کنونی، علت ایستادگی و مقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای مختلف در قالب برنامه‌های مختلف به جامعه بسیجی و سپاه ارائه می‌شود، افزود: هنوز قشر اعظمی از جمعیت از این برنامه‌ها به دوره مانده‌اند، که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های عمیق فرهنگی برگزار شده از سوی سپاه در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگام همه دستگاه‌های فرهنگی است و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌هایی متناسب با نیاز جامعه ارائه کرده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزاری برنامه‌های مختلف با عناوین مختلف در مناسبت‌ها و پاسداشت‌ها را از برنامه‌های سپاه عنوان کرد و افزود: هر سال با عمق‌بخشی به برنامه‌ها، این برنامه‌ها در سطوح مختلف اجرایی می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه سپاه در اجرای این برنامه نیز گام‌های مطلوبی برداشته و برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و محافل قرآنی نشان از توجه این نهاد به این مقوله دارد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاهیان استان زنجان هفته کاری را با انس با قرآن آغاز می‌کنند، افزود: برنامه همیشگی این نهاد در زنجان برگزاری برنامه قرآنی در آغاز هفته در همه پایگاه‌ها و سطوح سپاه است.

وی از آمادگی سپاه پاسداران در قالب یگان‌های رزم، گردان عاشورا، گردان امام علی(ع)، امام حسین(ع) خبر داد و تصریح کرد: سپاه گوش به فرمان ولایت فقیه برای مقابله با تهاجمات و توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول