اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام جمعه بافت:

مشکلات کشور با تدابیر مقام معظم رهبری برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، "دستورالعمل کار افراد باید وصیتنامه امام خمینی (ره) و راهنمایی‌های ایشان باشد"، اگر مدیران ما به این سخن گهربار بار توجه کنند، بیشتر مشکلات کشور برطرف می‌شود.

مشکلات کشور با تدابیر مقام معظم رهبری برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند، "روز حساب را فراموش نکنید، زمانی می‌رسد که هیچ طبیبی نمی‌تواند ما را از مرگ نجات دهد".

وی افزود: امام هادی (ع) 42 سال عمر کردند و امامت ایشان مصادف با حاکمیت‌های مزدور از جمله حاکمیت ‌متوکل عباسی‌بود، حاکمیتی که به یکی از یاران یهودی خود دستور داد‌ تا قبر امام حسین (ع) را تخریب و شخم بزنند و با شرایط امنیتی اجازه ندهند کسی به زیارت امام ‌برود.

ابراهیمی گفت: کسی جرأت نمی‌کرد در برابر این ملعون علاقه خود را به اهل ‌بیت (ع) نشان دهد، این حاکم آن قدر عرصه را بر سادات تنگ کرده بود که حتی لباس مناسب برای نماز خواندن نداشتند.

وی ابراز داشت: هدف دشمنان اسلام از همان ابتدا تاکنون این بوده که محبت نسبت به ولایت، امامت و اهل‌بیت (ع) را از ما بگیرند.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از کارهایی که امام هادی (ع) در زمان امامت خود انجام داد، این بود که شبکه‌‌ وکالت را تقویت کرد و در هر مکان و کشوری وکیلی از جانب خود گذاشته بودند، مجتهدان جامع‌الشرایط وکیلان امام زمان (عج) بر روی زمین‌ هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بافت با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، "دستورالعمل کار افراد باید وصیتنامه امام خمینی (ره) و راهنمایی‌های ایشان باشد"، اگر مدیران ما به این سخن گهربار توجه کنند، بیشتر مشکلات کشور برطرف می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) ذخیره‌ای الهی بودند که مسلمانان و مظلومان را برای گرفتن حق خود بیدار کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول