اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

اولویت‌های مجلس نهم اولویت‌های نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌های مجلس نهم، به عنوان مهم‌ترین نهاد قانون‌گذار کشور، اولویت‌های نظام و رهبری است.

اولویت‌های مجلس نهم اولویت‌های نظام است

سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به فضل الهی، مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم، نسبت به دور دوم مجلس هشتم، بیشتر بود و نمایندگان منتخب مردم باید جواب اعتماد رای‌دهندگان را به‌خوبی بدهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در دور دوم انتخابات، رقابت بسیار سنگین بود و البته این رقابت با همت مردم و تمام دستگاه‌های اجرایی در فضایی سالم، انجام شد.

قاضی‌زاده گفت: باید از کاندیداهایی که در دوره قبل، نمایندگی مردم شریف مشهد را برعهده داشتند و در این دوره رای نیاوردند، نیز تشکر ویژه‌ای انجام شود، زیرا آنها منشا خدمات بسیار زیادی برای مردم مشهد بودند.

وی با اشاره به ترکیب سیاسی مجلس نهم، یادآور شد: اصولگرایان در مجلس نهم، اکثریت کرسی‌ها را در اختیار گرفته‌اند و البته اگر به‌صورت دقیق‌تر نیز بررسی کنیم، شاید بتوانیم بگوییم مجلس نهم، ترکیبی از اقلیت‌ها است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر، مهم‌ترین مساله این است که همه نمایندگان، با اتحاد و همدلی، در پی رفع مشکلات مردم باشند و از برخی تفرقه‌های سیاسی که مشابه آن را در مجلس هشتم، شاهد بودیم، به شدت دوری کنند.

قاضی‌زاده گفت: نمایندگان باید با تقویت قوه ایمانی و عقلانی خویش، منافع ملی را مدنظر داشته باشند و همت مضاعف خود را متوجه عمران و آبادانی ایران اسلامی کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های مجلس نهم یادآور شد: مجلس به‌عنوان مهم‌ترین نهاد قانونگذار کشور، اولویت‌های نظام اسلامی و رهبری را دنبال می‌کند و سیاست‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت خود را نیز برهمین اساس، پی‌ریزی می‌کند.

قاضی‌زاده اظهار داشت: در سال جاری نیز که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نامگذاری شده است، مجلس نیز باید با درک درست شرایط کشور و برنامه‌ریزی صحیح، در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری قدم بردارد.

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مهم‌ترین دستور کار مجلس هشتم، بررسی و تصویب لایحه بودجه است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول