اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شوشتر خواستار شد

برگزاری همایش شوراهای خوزستان حول مشکل گرد و غبار

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار برگزاری همایش استانی بررسی مشکلات گرد و غبار شد.

برگزاری همایش شوراهای خوزستان حول مشکل گرد و غبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر باید درباره مشکل گرد و غبار که معضل زیست محیطی در خوزستان است هوشیارانه عمل کنند و باید در این‌باره همایشی برای پیگیری این مشکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل این مشکل در خوزستان مهاجرت بسیار زیاد شده است، افزود: باید کوشید تا خوزستان در این معضل زیان‌های دیگری را متحمل نشود و در این‌باره باید تلاش کنیم تا با برگزاری همایشی تاثیرات روانی این پدیده را بر جامعه کاهش دهیم.

سلطانیان با اشاره به اینکه امکانات بهداشتی در این‌باره وجود ندارد، تاکید کرد: بسیار باعث تاسف است که در خوزستان بیمارستانی تخصصی درباره مشکلات آسم و تنفسی وجود ندارد و باید با وجود مشکل گرد و غبار بیمارستانی تخصصی در این‌باره تأسیس شود.

وی با تأکید بر اینکه استان خوزستان همیشه مظلوم است، افزود: این پدیده بیش از 7 سال است که خوزستان را در برگرفته است و تا زمانی که این ریزگردها به تهران نرسید کسی این مشکل را پیگیری نکرد و در شرایط کنونی نیز پیگیری‌ها نیز بسیار با کندی و ضعیف پیگیری می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در آینده باید منتظر بیماری‌های بسیاری عجیب و صعب‌العلاجی باشیم، خاطر نشان کرد: باید منتظر باشیم تا سرطان‌ها و بیماری‌های بسیار خطرناکی در بخش تنفسی در خوزستان شیوع یابد و عامل همه این بیماری‌ها پدیده گرد و غبار است.

سلطانیان با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایش شوراهای اسلامی خوزستان پیشگام باشد، تأکید کرد: شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایشی حول محور پدیده گرد و غبار پیشگام باشد و در این‌باره باید پیگیری‌هایی آغاز شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول