اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

بخشنامه‌ای عمل کردن کیفیت ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در همدان با تأکید بر اینکه باید با اعماق وجود در هر مسئولیتی کار کرد، گفت: بخشنامه‌ای عمل کردن کیفیت ندارد.

بخشنامه‌ای عمل کردن کیفیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز یکشنبه در همایش سراسری رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی استان همدان برگزاری چنین همایش‌هایی را مهم دانست و اظهار کرد: انسان موجودی است که اگر لحظه به لحظه این انوار غیبی پند و نصیحت بر وی نبارد، ممکن است که انسان به سمت و سوی قساوت و نابودی سوق یابد.

وی بیان داشت: در دین اسلام از جهات مختلف برای هر انسان بساط بیداری، معجزه و حکمت قرار داده‌ شده است، تا جایی که گاهی اوقات موعظه‌ها از برون مرز وجود انسان است و این هم کفایت نکرده است چرا که موعظه‌ درون ما مهم است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه انسان خود باید از کارهایی که خداپسندانه نیست، برگردد، گفت: برگزاری اینگونه همایش‌ها کمک می‌کند که تک تک ما واعظ خود باشیم به طوری که اگر واعظ درون مرزی فعالی نداشته باشیم از بیرون نیز نصیحت مهم نیست.

وی تصریح کرد: سازمان‌هایی که وعظ و نصیحت را دنبال نمی‌کنند، نیروهای آنها از دست رفته است چراکه نیروها ابتدا باید ساخته شوند و عشق به خدا را داشته باشند.

طه محمدی با بیان اینکه بخشنامه‌ای عمل کردن کیفیت ندارد، افزود: با بخشنامه عمل کردن روکاری است و گزارش توخالی دادن نوعی بخشنامه‌ای عمل کردن است اما اگر کسی از اعماق وجود کار کند و عاشق حق و حقیقت باشد کار او جور دیگری خواهد بود.

وی کار پرسنل نیروی انتظامی را بسیار سخت و طاقت‌فرسا دانست و گفت: نیروی انتظامی کار پرمشقتی است چرا که شما همواره در میدان جنگ هستید و سختی کار را تحمل می‌کنید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول