اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کبدی خبر داد

ایران میزبان مسابقات سالنی کبدی قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کبدی از برگزاری رقابت‌های سالنی کبدی آسیا در مهر ماه به میزبانی ایران خبر داد.

ایران میزبان مسابقات سالنی کبدی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا مقصودلو ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کبدی قزوین که با حضور رئیس فدراسیون کبدی، مدیرکل و معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قزوین و نماینده ورزشکاران و مربیان برگزار شد، اظهار کرد: رقابت‌های سالنی کبدی آسیا از 26 تا 31 مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

وی پیرامون وضعیت کبدی قزوین گفت: فدراسیون کبدی نگاه مثبتی به هیئت کبدی قزوین دارد و به همین دلیل نیز رئیس هیئت کبدی قزوین به رقابت‌های چین اعزام شد.

رئیس فدراسیون کبدی ادامه داد: قزوین ظرفیت‌های خوبی را در بخش کبدی دارد و می‌تواند به فدراسیون کبدی کشور کمک کند.

مقصودلو با بیان اینکه فدراسیون کبدی زیاده‌خواه نیست، عنوان کرد: فدراسیون کبدی از هیچ آغاز کرده است و با همین حداقل‌ها نیز به چنین موفقیت‌هایی دست یافته است.

این مقام ورزشی اضافه کرد: فدراسیون کبدی امکانات مورد نیاز را در اختیار هیئت کبدی قزوین قرار می‌دهد و در بخش شهرستان‌ها نیز بودجه‌ای جداگانه به هیئت‌های شهرستان‌ها داده می‌شود تا در این زمینه نیز شاهد رشد بیشتری باشیم.

مقصودلو خطاب به رؤسای هیئت‌های کبدی استان‌های کشور بیان کرد: هیئت‌های کبدی کشور باید توجه داشته باشند که برنامه‌هایشان را اولویت‌بندی کنند و بر اساس اولویت‌ها به کار خود ادامه دهند.

رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه همه دنیا از کبدی ایران توقع دارد، تصریح کرد: ایران در بخش کبدی در سطح بین‌المللی به جایگاه خوبی رسیده است و دنیا از کبدی ایران انتظار بالایی دارد.

مقصودلو اجرای طرح استعدادیابی کبدی در استان‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: فدراسیون کبدی فعالیت‌های خوبی را در بحث استعدادیابی انجام داده است و هیئت‌های کبدی استان‌ها نیز باید به این موضوع توجه کنند.

این مقام ورزشی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم کبدی‌کاران ایران بتوانند در رقابت‌های آسیایی گوانجو که سال 2014 برگزار می‌شود، نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

گفتنی است، در پایان مجمع انتخابات هیئت کبدی استان قزوین، سید‌محسن جواهری به عنوان تنها کاندید ریاست این هیئت توانست با 14 رأی از 15 اعضا حاضر در این مجمع رأی اعتماد بگیرد و به عنوان رئیس هیئت کبدی استان قزوین انتخاب شود. 

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول