اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان دامغان:

طرح پزشک خانواده در دامغان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دامغان از اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان با پی‌گیری‏های انجام شده خبر داد.

طرح پزشک خانواده در دامغان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمهدی میررکنی در جلسه آموزشی و توجیهی طرح پزشک خانواده در فرمانداری دامغان گفت: هدف از برگزاری این طرح، اجرای عدالت در سلامت و دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط شهر و روستاست.

وی با بیان اینکه پزشک خانواده در سه سطح طراحی شده است، افزود: در سطح نخست، پزشک خانواده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‏گیرد و در سطح دو، درصد اندکی از هزینه‏ها را بیماران متقبل می‏شوند و در بخش سوم، میزان بیشتری از هزینه‏ها را بیماران باید بپردازند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دامغان تصریح کرد: این طرح باید با کمک پزشکان متخصص و مسئولان اجرایی به نحو احسن عملیاتی شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

میررکنی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، چالش‏ها باید برطرف شود تا مردم دچار استرس نشوند و به هیچ عنوان نگران دوران درمان خود نباشند.

وی بیان داشت: در این طرح، باید همه خدمات بهداشت و درمانی نظیر آزمایش‌ها و سونوگرافی‏ها انجام شود تا مردم به سهولت به کار درمان خود بپردازند و بتوانند با پزشک خود ارتباط خوبی را برقرار کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول