اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

طرح پزشک خانواده از مهرماه در اردکان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان از اجرای نظام ارجاع و طرح پزشک خانواده در این شهرستان از مهرماه امسال خبر داد.

طرح پزشک خانواده از مهرماه در اردکان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد کمالی صبح امروز در جلسه توجیه و آموزش اجرای طرح پزشک خانواده، هدف از اجرای این طرح را هدفمند کردن سیستم بهداشت و درمان این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی این طرح در برخی از استان‌های کشور، افزود: با اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده، ساماندهی خوبی در زمینه درمان و پیش‌گیری از بیماری‌ها در جامعه محقق خواهد شد، طرح پزشک خانواده در شهرستان اردکان از مهرماه آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردکان و دبیر اجرای این طرح در اردکان نیز در این نشست با بیان توضیحاتی پیرامون شیوه اجرای طرح پزشک خانواده، به تشریح وظایف هر یک از اعضا در زمینه اجرای هر چه بهتر این طرح در اردکان پرداخت.

محمد پورهاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله زمان‌بندی اجرای طرح پزشک خانواده در قالب 58 فاز زمانی آغاز شده است. بر مبنای این زمان‌بندی مراحل کار از قبیل سرشماری خانوارها، تامین امکانات نرم‌افزاری، تولید شناسنامه الکترونیکی و ایجاد بانک اطلاعاتی الکترونیک خانوارها در زمینه درمان در ردیف انجام قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول