اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید رضایی‌نژاد:

پاسداشت خون شهیدان کسب درجات بالای علمی در جهان است

خبرگزاری فارس: همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با اشاره به اینکه پاسداشت خون شهیدان، کسب درجات بالای علمی در جهان است گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ایثار جان و مال خود، سرمشق و الگوی ما در عرصه جهاد علمی هستند.

پاسداشت خون شهیدان کسب درجات بالای علمی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهره پیرانی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای هسته‌ای که در دانشگاه پیام‌نور خمین برگزار شد اظهار داشت: شهدای قبل و بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ نظام اسلامی عاشقانه و آگاهانه شربت شیرین شهادت را نوشیدند و جان خود را در راه حقانیت اسلام و دفاع از مرز و بوم ایران فدا کردند.

وی تصریح کرد: تمام شهدای عرصه جهاد علم و فناوری هسته‌ای برای حفظ این مرز و بوم به جنبه‌های معنوی اعتقاد داشتند اما استکبار فقط در جهت رسیدن به منافع و تجاوز به حقوق دیگران به دنبال کسب علم است.

همسر شهید رضایی‌نژاد با اشاره به اینکه ترور دانشمندان کشور نشان از هراس و ترس آنها از قدرت ایران است افزود: این ترس و زبونی سبب ترور دانشمندان کشور توسط آنان شده است اما آنان غافل از این هستند که با شهید کردن دانشمندان کشور نه تنها حرکت علمی ایران اسلامی متوقف نمی‌‌شود بلکه این حرکت شتاب بیشتری می‌گیرد.

پیرانی به خصوصیات مشترک شهدای هسته‌ای کشور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: خلاقیت، خودباوری، اعتماد به نفس، ایمان و تعهد، وطن‌پرستی، اخلاص و تحقق بخشیدن پیوند بین دانشگاه و صنعت از ویژگی‌های بارز و مشترک شهدای هسته‌ای کشور است.

وی گفت: دشمنان کشور با هدف نابودی علمی ایران دست به ترور دانشمندان کشور که آگاهانه جان خویش را فدا کردند، زدند، اما در تاریخ این سرزمین یاد و نام شهدای هسته‌ای که همواره سبب سربلندی، عظمت، عزت و استقلال این کشور شدند برای تمامی نسل‌ها و برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول