اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور:

ظرفیت کاراته ایران در دنیا بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته گفت: ظرفیت کاراته جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با تیم‌های دیگر کاراته دنیا بی‌نظیر است.

ظرفیت کاراته ایران در دنیا بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته عصر امروز در سالن الغدیر شهر قزوین در حال پیگیری است و تمرینات آماده‌سازی کاراته‌کاران بزرگسال کشور برای اعزام به رقابت‌های غرب آسیا ادامه یافت.  

وحید خواجه‌حسینی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: در اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته سطح کیفی مهم‌تر از رکورد‌زنی است و در حال حاضر کیفیت اردوهای تیم ملی کاراته قابل قبول است.

وی ظرفیت کاراته ایران را بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: کاراته ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است و از نظر کمی و کیفی در جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته با اشاره به اینکه ایران چندین تیم برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی در اختیار دارد، تشریح کرد: تمام کشورها به اندازه ایران ظرفیت ندارند و در بیشتر رقابت‌ها با تیم هدف شرکت می‌کنند، در صورتی که ایران از وجود چندین تیم ذخیره بهره‌مند است.

خواجه‌حسینی پیرامون برنامه اردوهای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور بیان کرد: پیش از این، دو روز در تهران اردو برگزار شد و این نخستین مرحله اردوی بلند‌مدت تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور است که در قزوین انجام می‌گیرد.

وی وضعیت تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اعضا تیم ملی کاراته بزرگسالان عضو ثابت شده‌اند و هم‌اکنون کادر فنی این تیم بر روی مسائل تاکتیکی و فنی کاراته‌کاران تمرکز کرده‌ است.

خواجه‌حسینی سطح میزبانی قزوین از اردوهای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور در قزوین را عالی دانست و خاطرنشان کرد: استان قزوین میزبان شایسته‌ای برای اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته بوده است.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته پایان اردوی مرحله اول تیم ملی بزرگسالان کاراته را پنجم خرداد ماه اعلام کرد و گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته در تهران برگزار می‌شود و مرحله سوم آن دوباره به قزوین می‌آید.

وی با اشاره به زمان محدود آغاز رقابت های غرب آسیا تصریح کرد: مسابقات غرب آسیا مطابق اعلام فدراسیون، 30 خرداد ماه در جده عربستان برگزار می‌شود و بر اساس قوانین کنفدراسیون جهانی کاراته، ایران چهار کاراته‌کای را در وزن‌های 55-، 60-، 84- و 84+ به صورت انفرادی به این مسابقات اعزام می‌کند.

وی اضافه کرد: در بخش تیمی نیز، تیم ایران با ترکیب هفت کاراته‌کای در مسابقات غرب آسیا حضور دارد که بهمن عسگری از استان قزوین در این تیم است.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته با بیان اینکه تمرین در کنار ورزشکاران کشورمان افتخارآفرین است، تأکید کرد: تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور باید با کیفیت و سطح آمادگی بالا راهی مسابقات غرب آسیا شود تا حضوری ثمره‌بخش در این مسابقات داشته باشد.

خواجه‌حسینی پیرامون تأثیر تغییر قوانین کنفدراسیون جهانی کاراته بر روی تیم‌ها اظهار کرد: تغییرات قوانین جدای از کاراته نیست و درخشش تیم ایتالیا و افت تیم آذربایجان در رقابت‌های بین‌المللی ربطی به قوانین جدید ندارد.

این مقام ورزشی کشورهای شرکت‌کننده در رقابت‌های غرب‌ آسیا را قدرتمند توصیف کرد و اذعان داشت: در مسابقات غرب آسیا حریفان سرسختی داریم و هر چه در توان داریم برای موفقیت در این مسیر به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول