اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین اعلام کرد

قهرمانی مقاومت قزوین در کاتای تیمی کاراته نوجوانان استان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از قهرمانی تیم مقاومت قزوین در بخش کاتای تیمی پنجمین دوره لیگ کاراته نوجوانان استان قزوین خبر داد.

قهرمانی مقاومت قزوین در کاتای تیمی کاراته نوجوانان استان

حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه مرحله پایانی این رقابت‌ها با حضور تیم‌های قائم بیدستان، مقاومت، امیدهای فردا و وانکان قزوین در خانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تیم مقاومت با سه پیروزی پیاپی و با کسب 9 امتیاز بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی تصریح کرد: تیم مقاومت قزوین در دیدار نخست خود با نتیجه هشت بر صفر امیدهای فردا را از پیش رو برداشت، در دیدار دوم خود با نتیجه نزدیک پنج بر سه مقابل قائم بیدستان به برتری رسید و در بازی پایانی خود با نتیجه هشت بر صفر وانکان دیگر تیم قزوینی را شکست داد و با قاطعیت قهرمانی را به خود اختصاص داد.

داوری با بیان اینکه تیم امیدهای فردای قزوین نیز با پیروزی مقابل وانکان و قائم بیدستان با کسب شش امتیاز صاحب سکوی دومی شد، عنوان کرد: وانکان دیگر تیم قزوینی نیز با پیروزی مقابل تیم بحران‌زده قائم بیدستان با کسب سه امتیاز سکوی سومی را از آن خود کرد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با بیان اینکه دو تیم راه‌یافته به مرحله پایانی لیگ نونهالان استان قزوین نیز عصر دیروز مشخص شدند، اضافه کرد: تیم‌های المهدی اقبالیه و هیئت کاراته محمدیه با شکست حریفان خود به ترتیب با کسب 9 و شش امتیاز راهی مرحله نهایی این مسابقات شدند.

وی با بیان اینکه تیم المهدی اقبالیه با برتری کامل نسبت به سایر رقبا راهی دیدارهای پایانی شد، اضافه کرد: این تیم در سه دیدار خود تیم‌های هیئت کاراته محمدیه، وانکان و شیتوریوهایاشی را با نتایج قاطع شانزده بر پنج، هفده بر پنج و چهارده بر 9 شکست داد.

داوری  با اشاره به اینکه تیم‌های قائم بیدستان الف و بیدستان ب دیگر تیم‌های حاضر در مرحله پایانی لیگ نونهالان استان قزوین هستند، افزود: مرحله پایانی این مسابقات بیست و ششم اردیبهشت ماه در خانه کاراته قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول