اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 اردیبهشت ماه در انتخابی تیم ملی صورت می‌گیرد

رقابت کاراته‌کاهای قمی برای اعزام به پیکارهای جهانی دانشجویان

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی آخر این هفته در انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان برای عضویت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان رقابت می‌کنند.

رقابت کاراته‌کاهای قمی برای اعزام به پیکارهای جهانی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قم از جمله استان‌های موفق کاراته کشور است که همواره در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشورمان، تیم ملی دانشجویان، تیم‌های باشگاهی و سایر نمایندگان کشورمان در مسابقات مهم برون مرزی دارای نماینده بوده است.

سه ماه اخیر برای کاراته قم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است زیرا در حال حاضر چهار کاراته‌کای قمی در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان می‌کنند و یک کاراته‌کای قمی در تیم ملی امید برای همین رقابت‌ها آماده می‌شود.

این در حالی است که رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در راه است و به همین منظور کادر فنی تیم ملی کاراته دانشجویان کشورمان در نظر دارند، ترکیب این تیم را برای حضوری موفق در مسابقات جهانی از بین چهره‌های سرشناس کاراته کشور انتخاب کنند.

البته به غیر از کاراته‌کاهایی که هم‌اکنون در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید کاراته کشورمان عضو هستند، قم دارای کاراته‌کاهای بسیاری است که شرایط حضور در انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان و عضویت این تیم در مسابقات جهانی را دارند.

بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم منتخب کاراته دانشجویان کشورمان به منظور حضور در هشتمین دوره پیکارهای جهانی کاراته دانشجویان روز پنجشنبه هفته جاری یعنی بیست و نهم اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی برگزار می‌شود.

کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در این انتخابی در رقابت‌های بخش کومیته باید در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به رقابت بپردازند در حالی که طبق مقررات فدراسیون جهانی دانشجویی (FISU) متولدین یازدهم دی ماه سال 1362 به بعد مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند.

از سوی دیگر بر اساس اعلام فدراسیون ملی ورز‌ش‌های دانشگاهی کشورمان، هر دانشگاه مجاز است دو نفر در هر وزن، دو نفر در کاتای انفرادی و یک تیم کاتا را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان کشور معرفی کند.

با برنامه‌ریزی انجام شده توسط این فدراسیون، وزن‌کشی کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در انتخابی تیم ملی دانشجویان، صبح روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه و با دو کیلوگرم ارفاق انجام می‌شود تا چهره‌های مدعی برای عضویت تیم ملی رقابت کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول