اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خبر داد

اردوی تیم ملی کاراته در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از میزبانی قزوین برای برگزاری نخستین اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان خبر داد.

اردوی تیم ملی کاراته در قزوین

حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این اردو به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته غرب آسیا برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اردو بیست و نهم اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا میزبانی برگزاری دو مرحله پایانی این رقابت‌ها را نیز در قزوین از آن خود کنیم.

داوری یادآور شد: خوشبختانه نگاه فدراسیون به میزبانی قزوین در برپایی اردوهای مختلف تیم ملی، مثبت است.

وی اضافه کرد: پیش از این میزبانی اردوهای تیم ملی و همچنین رقابت‌های انتخابی کاراته‌کاها در استان به خوبی و در سطح مطلوبی برگزار شده است.

داوری عنوان کرد: در صورت تثبیت میزبانی برای سه مرحله پیاپی اردو در یک ماه اخیر، پنج مرتبه میزبانی را بر عهده گرفته‌ایم که این خود نشان از عملکرد فوق‌العاده هیئت کاراته استان قزوین دارد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین همچنین از حضور بهمن عسگری ملی‌پوش شایسته قزوینی در این اردو خبر داد و گفت: این ملی‌پوش قزوینی در رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی در وزن 75- کیلوگرم برای مبارزه با حریفان خود به روی تاتامی می‌رود.

وی اضافه کرد : عسگری که پیش از این به دلیل آسیب‌دیدگی از مسابقات درون اردویی تیم ملی بزرگسالان کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از تیم ملی خط خورد، به شدت به دنبال این است تا یک مرتبه دیگر شایستگی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دهد.

داوری با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کاراته غرب آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: این مسابقات در سطح قاره آسیا عنوان درجه دومی را به خود اختصاص داده و در سطح مطلوب و با کیفیتی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین عملکرد کاراته‌کاهای قزوینی را ستودنی توصیف کرد و گفت: حضور 9 ملی‌پوش در سطح تیم‌های ملی و برگزاری اردوهای مختلف تیم کاراته کشورمان در قزوین به خوبی حکایت از آن دارد که این رشته ورزشی در قزوین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول