اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور 5 تیم از قم در لیگ‌های آقایان و بانوان کاراته کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور پنج تیم کاراته قم در مسابقات امسال لیگ‌های کاراته کشور خبر داد.

حضور 5 تیم از قم در لیگ‌های آقایان و بانوان کاراته کشور

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در بین تمام برنامه‌های متنوعی که برای رشد و توسعه کاراته در استان و همچنین توفیق در میادین کشوری و برون مرزی داریم، رقابت‌های لیگ کاراته کشور را نیز در اولویت جدی کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: قم همواره در تمام مسابقات که طبق تقویم فدراسیون کاراته برگزار می‌شود، جزو یکی از استان‌های موفق بوده و نمایندگان کاراته قم نیز داعیه کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم را دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تاکید کرد: قم از استان‌های پیشرو و موفق در رشته ورزشی کاراته است که در 2 دهه اخیر همواره چهره‌های نامدار و سرشناسی در ترکیب تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کاراته کشورمان داشته است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر کاراته‌کاهای قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای کاراته و ورزش استان قم به دست آورده‌اند و امسال نیز با تمام توان و آمادگی بالا برای کسب موفقیت به مصاف حریفان خود می‌روند.

عابدی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاراته قم در سال جاری، حضور موفق نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور است، زیرا در رقابت‌های لیگ سال 91 با پنج تیم در هر دو بخش بانوان و آقایان حضور فعال خواهیم داشت.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم امسال برنامه‌های خود در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ کاراته باشگاه‌های استان را نیز ادامه دهیم، رقابت‌هایی که احتمالا تابستان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 2 دوره موفق از مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های استان قم در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کرده‌ایم و در سال جاری پیکارهای لیگ کاراته استان قم در 2 رده سنی برگزار می‌شود.

عابدی در خصوص تیم‌هایی که قرار است به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند یاد‌آور شد: تا دوره قبل لیگ برتر یک تیم در این مسابقات باشگاه‌های کشور داشتیم که احتمالا امسال نیز یک تیم دیگر به آن اضافه خواهد شد، ضمن اینکه دیگر تیم‌های کاراته استان قم در لیگ‌های نوجوانان و آینده‌سازان پسر و همچنین بخش بانوان حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: کاراته قم در حال حاضر چهار عضو در تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان دارد که هر چهار نفر آنها بخت بسیار بالایی برای کسب جواز همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان و قهرمانی جهان در فرانسه دارند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول