اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

کاراته فارس بر سکوی نخست افتخارات فارس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کاراته‌کاران استان فارس تاکنون افتخارات بسیاری را کسب کرده‌اند و کاراته فارس بر سکوی نخست افتخارات این استان قرار دارد.

کاراته فارس بر سکوی نخست افتخارات فارس است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تورج موید امشب در آیین تجلیل از سرپرستان هیئت کاراته فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و تقدیر از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در سال 90 اظهار داشت: کاراته فارس بین رشته‌های ورزشی این استان در جایگاه برتر قرار دارد و در سراسر کشور نیز کاراته‌کاران فارس سرآمد ورزشکاران دیگر نقاط کشور هستند.

وی از حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان فارس از ورزشکاران و قهرمانان این استان خبر داد و افزود: حضور مربیان با علم و دانش بالا کمک کرده است که این رشته ورزشی در فارس سرآمد باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: حمایت از کاراته‌کاران این استان باید به گونه‌ای انجام پذیرد که رضایت آنان جلب شود.

در ادامه سرپرست هیئت کاراته فارس نیز گفت: برای نخستین بار در کشور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، فارس در هر وزن چهار ورزشکار را به این دوره از مسابقات اعزام کرده است.

عباس رضایی اظهار داشت: کاراته‌کاران فارس با شایستگی 19 نماینده ملی‌پوش در تیم ملی دارند که در مقایسه با دیگر استان‌های کشور در رتبه نخست است.

وی از کسب رتبه نخست کاراته‌کاران استان فارس در مسابقات تیم ملی سبک آزاد خبر داد و افزود: ورزشکاران فارس با پشت سر گذاشتن مدعیان، موفق به کسب رتبه نخست مسابقات ملی  به سبک آزاد در بخش آقایان و کسب رتبه سوم در بخش بانوان شده‌اند.

سرپرست هیئت کاراته فارس میزبانی مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور را در شیراز خوب عنوان کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات سطح علمی کاراته‌کاران فارس را بالا برد.

وی بهره‌برداری از فاز نخست سالن ورزشی هفت‌تنان شیراز به عنوان سالن تخصصی کاراته در فارس را از جمله اقدامات هیئت کاراته دانست و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی تارنمای هیئت کاراته فارس و تجهیز هیئت کاراته شهرستان‌های این استان از دیگر برنامه‌های این هیئت در سال 90 بوده است.

به گزارش فارس، در این آیین از رضا خلجی نخستین سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی فارس و علی جعفری نخستین سرپرست هیئت کاراته فارس تجلیل به عمل آمد و در ادامه از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در سال 90 تقدیر شد.

همچنین از لیلا کدخدایی مادر شیما و شیرین آل سعدی ملی پوشان کاراته فارس و عباس فلاح جانباز جنگ تحمیلی تقدیر شد.

در حاشیه این آیین، مدیرکل ورزش و جوانان فارس با پیش‌کسوتان کاراته این استان دیدار کرد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول