اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم خردادماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین آزمون ادواری هم‌سان کشوری در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: پنجم خرداد ماه جاری نخستین آزمون ادواری هم‌سان کشوری توسط فنی و حرفه‌ای اصفهان در سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین آزمون ادواری هم‌سان کشوری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظام جامع ملی مهارت و فناوری باید در میان شهروندان نهادینه شود، اظهار داشت: دست‌یابی به اهداف دولت الکترونیک از مهم‌ترین اهداف مجموعه فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود و این اداره با ثبت‌نام الکترونیکی آزمون‌های ادواری به سوی این موضوع حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها به صورت هم‌زمان با سراسر کشور از 30 فروردین ماه جاری آغاز شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به زمان برگزاری نخستین دوره از این آزمون‌ها در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: پنجم خردادماه جاری نخستین آزمون ادواری هم‌سان کشوری توسط فنی و حرفه‌ای اصفهان در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان 14 هزار و 832 نفر برای شرکت در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: متقاضیان حضور در نخستین دوره آزمون‌های ادواری سال جاری در 32 حوزه اصفهان، مبارکه، شهرضا، نایین، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سایر حوزه‌ها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

زارع با اشاره به اینکه البته این آزمون‌ها در پنج حوزه در سطح شهرستان اصفهان نیز برگزار می‌شود، تاکید کرد: نخستین دوره از آزمون‌های ادواری هم‌سان کشوری در سال جاری طی پنج نوبت برگزار می‌شود و متقاضیان حضور در این آزمون‌ها باید نیم ساعت پیش از آغاز آزمون‌ها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود در مکان مورد نظر حضور یابند.

وی بیان داشت: این آزمون‌ها در 132 حرفه مهارتی شامل رشته‌های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری، گردشگری، صنعت ساختمان و سایر رشته‌های مهارتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول