اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم خرداد ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون ادواری سنجش مهارت در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت سراسری پنجم خرداد ماه در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ادواری سنجش مهارت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس، مرتضی مبرایی در مورد شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت‌نام متقاضیان اظهار داشت: برای ثبت‌نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از دفاتر ارائه خدمات پیشخوان دولت می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.

وی افزود: نخستین آزمون سراسری سنجش مهارت در سال جاری، در 39 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و 340حرفه غیر متمرکز در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر، پنجم خرداد ماه امسال همزمان در سراسر استان فارس و کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در مورد اهداف برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت گفت: طرح برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.

مبرایی پیرامون نحوه اعلام نتایج آزمون‌های ادواری سراسری سنجش مهارت بیان کرد: نتایج این آزمون‌ها نیمه خرداد ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون ادواری سنجش مهارت و سایر سامانه‌های اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت تصریح کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در آزمون بر اساس جدول شماره یک دفترچه ثبت‌نامی آزمون با درج کد رهگیری و کد ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

این مسئول اضافه کرد: شرکت‌کنندگان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در جدول شماره یک برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول