اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌‏‏ای همدان خبر داد

آغاز نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت در همدان‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌‏‏ای استان همدان از آغاز نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت در همدان خبر داد.

آغاز نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت در همدان‌

سید‏‏مهدی باقری امروز در گفت‏‏‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت‏‏‌نام نخستین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت از روز چهارشنبه 30 فروردین آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت‏‏‌نام نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت اینترنتی و در کشور به صورت هماهنگ برگزار می‏‏‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌‏‏ای استان همدان در ارتباط با نحوه ثبت‏‏‌نام تصریح کرد: افراد متقاضی پس از دریافت دفترچه و کارت اعتبای از مراکز آموزش فنی و حرفه‌‏‏ای شهرستان محل سکونت خود از طریق پایگاه اینترنتی "advari.irantvto.ir" در حرفه مورد نظر ثبت‌‌‏‏نام کنند.

وی با بیان اینکه شرایط ثبت‏‏نام و دفترچه راهنما در سایت مذکور درج شده است خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‏‏‌نام در آزمون حرفه‏‏‌های خوشه خدمات 100 هزار ریال و برای حرفه‌‏‏های فنی خوشه صنعت و کشاورزی 150 هزار ریال است.

باقری گفت: زمان آزمون کتبی پنج خرداد ماه و نتایج آن نیز نیمه همین ماه اعلام می‏‏‌شود.

وی اضافه کرد: آزمون‏‏‌های سراسری سنجش مهارت در راستای توسعه دولت الکترونیک و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان و با هدف ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت برنامه‌‏‏ریزی شده که در استان همدان نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می‏‏‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌‏‏ای استان همدان بیان کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی بر اساس برنامه زمان‏‏بندی برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌‏‏های تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 خواهد بود.

باقری در پایان سخنان خود گفت: در سال جاری چهار مرحله آزمون ادواری برگزار و مرحله دوم این آزمون‏‏‌ها نیز شهریور ماه خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول