اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کردستان خبرداد

ثبت‌نام 56 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کردستان از ثبت‌نام 56 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت در این استان خبرداد.

ثبت‌نام 56 هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت

سیدجمیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: آزمون ادواری سنجش مهارت همزمان با سراسر کشور پنجم خردادماه جاری در کردستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 39 هزار و 193 نفر از این تعداد مرد و 17 هزار و 254 نفر زن هستند.

به گفته مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کردستان، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 3 خرداد‌ماه ادامه دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به نشانی اینترنتی http://advari.irantvto.irمراجعه و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به‌منظور اصلاح و بهبود روش‌ها برای نخستین بار به‌صورت هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی‌و‌حرفه‌ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری آزمون‌های سراسری سنجش مهارت عنوان کرد.

احمدی اضافه کرد: آزمون هر حرفه در 2 مرحله کتبی و عملی انجام می‌شود و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر‌اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی نیز 70 از 100 است.

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت در این آزمون کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 است.

احمدی اضافه کرد: نتایج این آزمون‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و سایر سامانه‌های اطلاع‌رسانی تا تاریخ 15 خرداد‌ماه اعلام می‌شود و قبول‌شدگان این مرحله مجوز شرکت در آزمون عملی را دارند.

وی افزود: در صورت قبولی در مرحله عملی پس از طی مراحل قانونی برای آنان گواهینامه مهارت صادر و مطابق برنامه اعلامی اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای توسط مرکز تشکیل پرونده تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کردستان در پایان از تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت خبر داد و گفت: درصورتی که متقاضیان ثبت‌نام با مشکلی برای ثبت‌نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 02632519616 و 08713284080 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول