اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور بیش از یک هزار زنجانی در آزمون ادواری الکترونیکی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: یک هزار و 478 نفر از استان زنجان در آزمون ادواری الکترونیکی متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

حضور بیش از یک هزار زنجانی در آزمون ادواری الکترونیکی

 قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی عملیاتی سال جهاد اقتصادی‌‌، آزمون ادواری الکترونیکی متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه‌، ارتقای کیفیت فرایند سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای نیروی کار، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای آزاد‌، بستر سازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان هدف از برگزاری آزمون‌های سراسری است.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: این آزمون دراستان زنجان در هفت حوزه شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم و ماهنشان با شرکت یک هزار و 478 نفر در دو گروه خواهران و برادران و در دو مرحله تئوری وعملی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نتایج این آزمون‌ها در روز سه شنبه 25 بهمن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی  advari.irantvto.ir اعلام می‌شود.

صیادی با اشاره به اینکه یک هزار و 224 نفر مرد دراین آزمون شرکت می‌کنند، افزود: 254 خواهر نیز در این آزمون حضور دارند.

وی بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در شهر زنجان به تعداد  618 نفر عنوان کرد و افزود: کمترین شرکت کنندگان از حوزه طارم به تعداد 58  نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: حرفه تعمیر کار اتومبیل‌های سواری درجه 2 با 178 متقاضی بیشترین شرکت کننده را دارد.

وی افزود: این آزمون در استان زنجان در 109 حرفه فنی و خدماتی در هفت حوزه مستقل و با حضور ناظر و کارشناس اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

صیادی بیان داشت: به همه ثبت‌نام کنندگان آزمون ادواری الکترونیکی که از یکم تا دهم دی ماه سال جاری به صورت اینترنتی اقدام کرده‌اند، توصیه می‌شود از امروز تا 12 بهمن ماه با به همراه داشتن کد رهگیری و سایر مشخصات مورد نیاز به سایت سازمان به آدرس advari.irantvto.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا از زمان و مکان برگزاری آزمون مطلع شوند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که دریافت کارت ورود به جلسه توسط خود متقاضی و به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان در تاریخ مشخص شده و در نخستین فرصت ممکن نسبت به پرینت و دریافت کارت خود اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان ثبت‌نام با مشکلی برای ثبت‌نام اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 7136204 – 7136205 - 7136290- 7136206-7136247 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول