اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران خبر داد

اختصاص 400 میلیارد ریال به ساختمان‌های اداری مازندران

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی در برنامه پنج‌ساله 400 میلیارد ریال به ساختمان‌های اداری مازندران اختصاص یافت.

اختصاص 400 میلیارد ریال به ساختمان‌های اداری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، ولی‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بخشداری مرکزی نکا اظهار کرد: اعتبارات فوق بر اساس واقعیات نظام اداری و استانداردهایی که وجود دارد اختصاص می‌یابد.

وی بیان داشت: این اعتبارات برای تمام دستگاه‌های اداری که مشمول نظام بودجه‌ای استان هستند، اختصاص یافته و هزینه می‌شود.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران ادامه داد: برخی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان دارای ساختمان مناسب نیستند و برخی استیجاری هستند که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کارکنان و ارباب رجوع در فضایی مناسب خدمات‌رسانی کنند و خدمات بگیرند.

وی افزود: سال گذشته 60 میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای ساختمان‌های اداری هزینه شده است.

فرزانه ادامه داد: یک سوم از عمر کارکنان در ادارات سپری می‌شود و در همین راستا باید فضای مناسبی برای کارکنان فراهم شود تا با خیال راحت و آسوده به خدمات‌رسانی بپردازند و آرامش نسبی برایشان فراهم شود.

فرماندار نکا نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: ایجاد فضاهای مناسب ادارای برای تقویت روحیه کارکنان و افزایش رضایت‌مندی ارباب رجوع بسیار موثر است.

رضا آزادی کناری افزود: این پروژه (ساختمان بخشداری مرکزی نکا) در سال 88 با بحث احداث نمازخانه عملیاتی شد که با تمهیدات لازم مقرر شد فضای بالای نمازخانه به بخشداری مرکزی اختصاص یابد که فضایی مناسبی برای بخشداری شد.

وی گفت:  ساختمان بخشداری مرکزی نکا در مساحت 341 متر مربع و با اعتبار و برآورد اولیه 310 میلیون تومان شروع با ساخت شد که با هزینه‌ای کمتر از برآورد اولیه و در حدود 260 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول