اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بوروکراسی‌ اداری راه‌بندان حمایت از تولید است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: وجود برخی بوروکراسی‌های اداری، راه‌بندان حمایت از تولیدات داخلی و مغایر با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

بوروکراسی‌ اداری راه‌بندان حمایت از تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده شامگاه امروز در جلسه شورای اداری گچساران ضمن محکومیت طرح استکباری الحاق بحرین به عربستان اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه مسئولان مانند یک خانواده هستند و در انجام امور باید همدیگر را یاری رسانند.

* لزوم همکاری ادارات و نهادها با شهرداری دوگنبدان

فرماندار گچساران بیان کرد: مسئولان ادارات و نهادها مانند اعضای خانواده همانگونه که در برابر دیگران از هم دفاع می‌کنند در زمینه کم‌کاری در انجام امور نیز همدیگر را نقد کرده و جواب بخواهند.

علیزاده تصریح کرد: حساسیت مسئولان برای انجام کمی و کیفی امور، افزایش خدمات‌رسانی و در نتیجه رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

وی گفت: شورای اسلامی دوگنبدان باید به عنوان نمایندگان مردم با سرکشی مستمر، نظارت بیشتری بر عملکرد ادارات و نهادها داشته باشند و با برنامه‌ریزی منسجم سطح فعالیت خود را گسترش دهند.

علیزاده پیگیری شورای اسلامی شهر در زمینه خدمات‌رسانی ادارات و نهادها و انجام پروژه‌ها را سبب افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی در جامعه دانست.

این مقام مسئول در گچساران با تأکید بر لزوم همکاری همه ادارات و نهادها با شهرداری از مسئولان خواست تا هماهنگی لازم را با این نهاد داشته باشند.

وی با اشاره به گرانی موجود در بازار گچساران از اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی خواست تا نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.

* تشکیل نشدن شورای اشتغال ضربه به پیکره بخش اشتغال گچساران است

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: فرهنگ اعتقادی ما زیربنا و پایه و اساس همه فعالیت‌های ما بوده و مسئولان ادارات باید در بزرگداشت ایام برنامه‌هایی را ارائه داده و به نحو شایسته‌ای اجرا کنند.

علیزاده با اشاره به لزوم تشکیل کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری در گچساران بیان کرد: فلسفه تشکیل این جلسه بیان مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاری و اشتغال در شهرستان و ارائه راهکارهای کاربردی برای حل مشکلات است.

وی افزود: عدم برگزاری این کمیته به پیکره اشتغال گچساران آسیب می‌رساند و حتی اگر شغلی در این شهرستان ایجاد نشود برگزاری جلسه کمیته اشتغال گچساران ضرورت دارد.

علیزاده وجود برخی قوانین و بروکراسی‌های اداری را با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مغایر و ناسازگار دانست.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال نیاز به همت بلند سرمایه‌گذاران و حذف برخی قوانین غیر ضروری دارد که چاره‌اندیشی  در این زمینه ضرورت دارد.

علیزاده وجود برخی قوانین و بروکراسی‌های اداری را راه‌بندان حمایت از تولید دانست و حذف برخی از این قوانین را در راستای ایجاد تولیدات ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواستار شد.

فرماندار گچساران ارائه آموزش‌هایی در زمینه کسب و کار صحیح و نحوه برخورد مناسب به بازاریان را از مهم‌ترین ضرورت‌های لازم قبل از صدور پروانه کسب دانست و از مسئولان بازرگانی و مجمع امور صنفی خواست در این زمینه برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول