اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند پیشنهاد کرد

برگزاری نشست مشترک شوراهای اداری دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند نسبت به برگزاری مشترک شوراهای اداری دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در راستای استحکام‏‌بخشی به مطالبات منطقه پیشنهادهایی را ارائه کرد.

برگزاری نشست مشترک شوراهای اداری دماوند و فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: این مسئله باید از سوی فرمانداری شهرستان دماوند دنبال شود.

وی از نبود فردی پیگیر به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در یک سال آینده سخن به میان آورد و تصریح کرد: تشکیل شورای اداری مشترک با حضور مسئولان دو شهرستان دماوند و فیروزکوه، فرصتی بزرگ برای دعوت از مسئولان استانی دستگاه‏‌های خدماتی و عمرانی برای رفع مشکلات مردم قلمداد می‏‌شود.

امام جمعه دماوند، ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه را یک چالش و در عین حال فرصتی بزرگ خواند.

وی تصریح کرد: مسئولان عضو شورای اداری شهرستان دماوند باید فرصت‏‌های قابل بهره‏‌برداری در این باره را ایجاد و چالش‏‌های احتمالی را مدیریت کنند.

علاءالدینی اضافه کرد: همه کسانی که وظیفه خدمت‏‌رسانی به مردم را دارند، باید در راستای رفاه حال عموم حرکت کنند.

ادای تکلیف مردم دماوند در انتخابات نهم

امام جمعه دماوند همچنین گفت: حماسه‏‌آفرینی مردم دماوند در عرصه دشمن‏‌شکن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هرگز تحت‏‌الشعاع ابطال نتایج آن قرار نمی‏‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه نسبت به دلایلی که شورای نگهبان را به نتیجه‏‌گیری برای اعلام ابطال انتخابات سوق داد، پرسش‏‌هایی دارند.

علاءالدینی اضافه کرد: باید در راستای احقاق حقوق مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه، فرد یا افراد متخلف مورد شناسایی قرار گرفته و فرصت انتخاب دوباره برای همیشه از آنها سلب شود.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مردم شهرستان‏‌های فیروزکوه و دماوند در عرصه انتخابات نهم تکلیف خود را ادا کردند، گفت: نکته حائز اهمیت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دماوند، اصل ادای تکلیف مردم است.

وی ادامه داد: مردم ولایی شهرستان دماوند در آن روز بزرگ دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی حماسه‏‌ای جاوید و ماندگار را در تاریخ ثبت کردند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول