اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدامی جالب در خراسان‌جنوبی

آموزش و پرورش نیازمندی‌هایش را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همزمان با جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی نمایشگاه نیازمندی‌های ادارات آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گشایش یافت.

آموزش و پرورش نیازمندی‌هایش را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نیازمندی‌های ادارات آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه فعالیت‌ها و اقدامات خیران مدرسه‌ساز و نیازمندی‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان و سایر اقدامات انجام شده در راستای تکریم خیران برگزار شده است.

محمدرضا وردی افزود: در این نمایشگاه آثار خیران در 11 غرفه شامل ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و یک غرفه در راستای ارائه اقدامات اداره نوسازی مدارس و مجمع خیران خراسان‌جنوبی برپا شده است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه نیازمندی‌های ادارات آموزش و پرورش و آثار خیران بالغ بر 300 اثر مختلف از خیران مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی ارائه شده است.

مدیرکل‌ آموزش و پرورش خراسان‌‌جنوبی با اشاره به طرح تربیت 2 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور اظهار داشت: بر این اساس 25 هزار نفر در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وردی اجرای فعالیت‌های دینی و قرآنی در سطح مدارس برای دانش‌آموزان و فرهنگیان را حرکت موثری برای تقویت بعد دینی جامعه بیان کرد و گفت: این مهم همواره در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول