اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون

اعتبارات آموزش و پرورش بردخون کافی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: برخی اوقات اینگونه احساس می‌شود که هر فعالیتی نیازمند حضور آموزش و پرورش است ولی در زمینه اعتبارات توجهی نمی‌‎شود و اعتبارات موجود کافی نیست.

اعتبارات آموزش و پرورش بردخون کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: طرح تحول بنیادین با برنامه‎ریزی گسترده آماده شده و امسال به صورت عملی با طرح 3-3-6 می‎شود که نتیجه ساعت‎ها تلاش و همفکری و خرد جمعی در کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم اجرای این طرح مایه تحول اساسی و تغییرات بنیادین در نظام تعلیم و تربیت ما شود.

مصلحی‌پور با تقدیر از طرح هوشمندسازی مدارس گفت: مصوبه دولت در این زمینه کمک بسیار خوبی در رشد مدارس خواهد بود و در منطقه بردخون تاکنون سه مدرسه به صورت داوطلبانه هر کدام به مبلغ 15 میلیون ریال مشارکت کرده‎اند که آموزش و پرورش نیز 50 درصد کمک می‎کند و مدارس را هوشمند می‌کند.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف یادآور شد: فعالیت‎های خوبی در زمینه ترویج و گسترش حجاب و عفاف و پوشش اسلامی در مدارس و منطقه صورت گرفته است ولی گاه در جامعه و مجامع عمومی با شیوه‎های نامناسبی روبرو می‎شویم که همه تلاش‎ها را بی‌نتیجه می‎کند و از ارزش این نماد دینی می‎کاهد.

مصلحی‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش در همه امور مشارکت دارد گفت: به‌رغم اینکه بیشتر ادارات و نهادها از بودجه فرهنگی بهره می‎برند ولی آموزش و پرورش سهمی ندارد هر چند در بسیاری از امور بدون اعتبار فعالیت می‎کند ولی نتیجه‎ای حاصل نمی‎شود. دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون افزود: استکبار برای مبارزه با ارزش‌های ما اعتبارات کلان صرف می‎کند ولی ما به علت کمبود اعتبار توان مبارزه اثربخش را نداریم.

وی ادامه داد: اکنون که در فصل اوقات فراغت قرار داریم نیازمند مشارکت عمومی هستیم تا بتوانیم با برنامه‎ریزی مناسب لحظاتی خاطره‌انگیز برای آینده‎سازان جامعه تدارک ببینیم.

مصلحی‌پور گفت: امکانات اجرای طرح تحول بنیادین در منطقه فراهم شده و در بحث فضا و نیرو هیچ مشکلی نداریم که تلاش می‎کنیم با مشورت و مشارکت مردم و مسئولان شرایط بسیار خوبی در عملی کردن طرح‎های جامع تعلیم و تربیت آماده سازیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول