اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

آموزش و پرورش در کارهای مشارکتی توانایی بالایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت:‌ آموزش و پرورش در کارهای گروهی و مشارکتی توانایی بالایی دارد و می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

آموزش و پرورش در کارهای مشارکتی توانایی بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدیوسف سپهری‌راد ظهر امروز در مراسم فاز نخست سالن ورزشی فدک در مرکز آموزشی دخترانه فرزانگان آموزش و پرورش نیشابور، اظهار داشت: آرمان آموزش و پرورش رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: حیات طیبه به زندگی اطلاق می‌شود که زندگی دنیوی و اخروی آنان تأمین شود.

وی گفت: باید آن‌گونه عمل کرد که دانش‌آموزان به مسلمان بودن، شیعه و در زیر چتر ولایت بودن خود افتخار کنند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: اگر یک دانش‌آموز را نتوانیم از لحاظ جسمانی تربیت کنیم در تربیت روح وی نیز با مشکل مواجه می‌شویم.

وی تصریح کرد: ورزش در اخلاق، رفتار، کردار و فضائل اعتقادی و تمام ابعاد زندگی انسان تأثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: در سه سال گذشته تحول عظیمی در ورزش آموزش و پرورش ایجاد شد و بسیاری از دانش‌آموزان نیشابوری مقام‌های جهانی، آسیایی و کشوری به دست آوردند.

وی گفت: اگر دانش‌آموزان عنصر ورزش را رها کرده و فقط به تحصیل توجه کنند، ضرر می‌کنند.

در ادامه مراسم، اعظم رجایی رئیس مرکز آموزشی فرزانگان نیشابور نیز گفت: فاز اول این سالن ورزشی چندمنظوره با 600 مترمربع زیربنا و 200 میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری شد.

رئیس مرکز آموزشی فرزانگان نیشابور افزود: 50 درصد از اعتبار این مجموعه از محل اعتبارات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌رضوی و 50 درصد دیگر از محل مشارکت‌های آموزشگاه فرزانگان و انجمن اولیاء و مربیان است.

وی اظهار داشت: با توجه به قول مساعد اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، فاز دوم این مجموعه هر چه زودتر تکمیل شود.

رئیس مرکز آموزشی فرزانگان نیشابور با اشاره به اینکه زمین والیبال و بسکتبال در این سالن پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در ایام امتحانات و مراسم‌ها نیز از این سالن برای موضوعات آموزشی استفاده می‌شود.

حسین اسداللهی معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیشابور در مراسم افتتاح این سالن، گفت: در حوزه عمرانی آموزش و پرورش در نیشابور یک انقلاب در حال وقوع است و بر این اساس یک اقدامات اساسی انجام شده است.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیشابور افزود: امسال 15 میلیارد تومان اعتبار مالی برای این موضوع داشتیم و هفت مدرسه نیز از اعتبارات بازسازی زلزله در حال احداث است.

وی اظهار داشت: در سفر دولت به نیشابور اقدامات خوب و مؤثری در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: تأسیس دانشگاه نیشابور‌، واحد علوم و تحقیقات، ارتقای شبکه بهداشت به دانشکده علوم پزشکی و شروع به کار ساختمان دانشگاه پیام نور اقدامات مؤثر دولت‌های نهم و دهم در حوزه آموزش عالی نیشابور است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول