اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی توهین به ساحت ائمه(ع) مطرح شد

خواست مراجع عظام پیرامون مجازات شاهین نجفی عملی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مراجع عظام تقلید مجازات‌شدن شخص توهین‌کننده به ساحت ائمه(ع) را خواستار هستند.

خواست مراجع عظام پیرامون مجازات شاهین نجفی عملی شود

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن شهادت امام هادی(ع) قرار گرفته‌ایم و چندی پیش نیز این امام بزرگ شیعیان مورد حمله یک خواننده قرار گرفته است، اظهار داشت: مراجع عظام تقلید به واجب‌القتل و مهدورالدم بودن این خواننده هتاک، فتوا داده‌اند که مسلمانان به‌ویژه شیعیان باید این حکم را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: مسلمانان باید دست در دست یکدیگر داده و با اتحاد و یکدلی خود برای مجازات وی تلاش کنند و به احکام صادره از سوی مجتهدهای بلندمرتبه جهان اسلام جامه عمل بپوشانند تا علاوه بر مجازات شخص خطاکار، درس عبرتی نیز برای بیگانگان و دشمنان دین باشد.

این مسئول با بیان اینکه از چنین خواننده‌ای جز این انتظار نداریم، افزود: از کسی که در طول عمر خود با قرآن کریم، احکام دین، اهل بیت و دین مبین اسلام نامأنوس است، تعجب ندارد که دست به چنین اعمال و حرکات شیطانی بزند.

وی به حکم امام خمینی(ره) مبنی بر قتل سلمان رشدی در نخستین سال‌های به پیروزی رسیدن انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجودی که تاکنون این حکم به مرحله اجرا درنیامده است ولی حکم شجاعانه معمار کبیر انقلاب مبنی بر ارتداد وی منجر به این شد که با وجود سپری‌شدن سال‌های متمادی همچنان وی مخفیانه و دور از انظار به زندگی خود ادامه دهد.

باقری اضافه کرد: این قبیل افراد که ائمه معصوم را هتک حرمت می‌کنند، قرآن پاره می‌کنند و کارهایی از این نوع انجام می‌دهند جیره‌خواران آمریکا و انگلیس هستند که با انجام دادن این قبیل اقدامات غیرانسانی برای تنزل پایگاه مردمی ائمه(ع) کمر همت بسته‌‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه هم‌اکنون در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام با لشکرکشی به عراق، منفجر کردن حرم امام هادی(ع) و کنترل کردن اطراف آرامگاه در تلاش هستند تا مردم از ائمه(ع) دور مانده و عشق به امامت در دل آنها بمیرد، ولی این قبیل اقدامات عبث و بیهوده است.

انتهای پیام/ل10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول