اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

استکبار از سرمشق شدن ایران به هراس افتاده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان خلخال گفت: نظام استکباری از الگو و سرمشق شدن ایران برای کل بشریت به هراس و نگرانی افتاده‌ است.

استکبار از سرمشق شدن ایران به هراس افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صابر امینی‌راد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: به دنبال بیداری اسلامی که سرچشمه آن خیز ملت ایران در 34 سال قبل بوده استکبار جهانی به تنگنا افتاده است و برای خروج از این بن‌بست خود را به هر آب و آتشی می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا دولت ایران اسلامی را در تمام عرصه‌ها بی‌خاصیت و ناکار‌آمد نشان دهد ولی ملت ما با تحمل تمام سختی‌ها و مشقت‌ها پیروز نهایی است.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال یادآور شد: آمریکا و سران مستبد منطقه‌ای او تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن جلوی نفوذ اسلام ناب محمدی را بگیرند تا شاید بیداری امت‌ها رو به زوال گذارد در حالی که ذات اسلام با بصیرت و بیداری عجین شده است.

امینی‌راد توطئه آمریکایی ـ آل سعودی را در الحاق بحرین به عربستان یک توطئه شکست خورده توصیف کرد و گفت: ملت مسلمان ایران به‌عنوان همسایه این کشور اجازه نخواهد داد چنین حرکت خفت‌باری رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان خود به گرانی‌های اخیر و برخی از چالش‌های اقتصادی کشورمان اشاره کرد و افزود: دولت باید تلاش واقعی را در تامین معاش مردم و تهیه کالاهای ضروری نشان داده و با جدیت در این حوزه حاضر باشد.

خطیب جمعه خلخال ریشه برخی از مشکلات اقتصادی را بی‌توجهی به اصل صرفه‌جویی اعلام کرد و بیان داشت: اگر مردم در مصرف کالاها صرفه‌جویی کرده و از تجمل بپرهیزند مشکلات به حداقل می‌رسد.

امینی‌راد ادامه داد: همان‌گونه که سید‌الشهدا (ع) در زیر سم اسبان جان شیرینش را تقدیم کرد تا ریشه اسلام و سایه آن مستدام بماند ما نیز وظیفه داریم از کیان اسلام دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ما از رهبری، دین، دیانت و کشورش با چنگ و دندان حمایت می‌کند و همیشه در این مسیر ثابت قدم است.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال در پایان خطبه‌های نماز سوم خرداد آزاد‌سازی خرمشهر را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی گرامیداشت و از همگان خواست همیشه به یاد شهدای این فتح بزرگ باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول