اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدا جبهه پایداری در کرمان:

ورزش‌ کرمان فدای تیم فوتبال مس شده‌ است

خبرگزاری فارس: کاندیدا جبهه پایداری در کرمان گفت: در حال حاضر 155 باشگاه در کرمان داریم که تعطیل هستند و همه ورزش‌های ما فدای تیم فوتبال مس شده‌اند.

ورزش‌ کرمان فدای تیم فوتبال مس شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی سه‌شنبه شب در جمع مردم ماهان اظهار داشت: برای ما و شما حضور در پای صندوق‌های رأی مهم است و مهم نیست به چه کسی رأی می‌دهیم و مهم این است که مردم نگاه تکلیفی به رأی دادن داشته باشند و سعی کنند در ساعت اولیه حضور یابند.

وی هر رأی را تیری به سوی آمریکا دانست و افزود: هر رای مردم ارزشمند و مقدس است و دشمنان بعد از فتنه 88 دنبال دل‌سرد کردن مردم از این نظام هستند تا با تبلیغات وسیع حضور مردم در کنار صندوق‌های رأی را کم‌رنگ کنند.

جلالی تصریح کرد: 62 درصد مردم استان کرمان در دوره قبل انتخابات در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و پیش‌بینی ما این است که در این دوره حضور مردم استان بالای 70 درصد باشد.

وی گفت: ما افتخار می‌کنیم که شعارهای انتخاباتی اکثر نمایندگان رنگ و بوی دینی گرفته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ابراز داشت: ایشان فرمودند «انتخابات 12 اسفند ماه دشمن‌شکن است» و این دفعه خون تازه‌ای به پیکره نظام وارد می‌شود.

جلالی گفت: مرگ بر آمریکا خوب است، اما مرگ بر آمریکای واقعی جایی است که پاشنه کفش و کمر همت را ببندیم و به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

وی از نظارت و بازرسی مجلس نسبت به اختلاس 3 هزار میلیاردی انتقاد کرد و ابراز داشت: خانه‌هایی در استان کرمان وجود دارد که فقر بر آنها حاکم است و فاقد هرگونه امکانات اولیه زندگی است.

وی با اشاره به اینکه در قوانین نباید مردم را اذیت کنیم، افزود: بهشت معادن مال مردم فقیر نیست، بلکه مال افرادی هستند که مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین، هفت باغ، هفت آسمان و ... را دارند.

جلالی با بیان اینکه ما منکر ورزش و کارهای ورزشی نیستیم از اختصاص یک درصد بودجه فرهنگی صنعت مس به تیم فوتبال مس انتقاد کرد و بیان داشت: این یک درصد که حدودا در یک سال 17 میلیارد تومان می‌شود، نباید تماما هزینه تیم فوتبال مس شود و ما می‌توانیم با آن کارهای زیادی انجام دهیم و در راستای اشتغالزایی جوانان گام‌های مثبتی برداریم.

وی گفت: در حال حاضر 155 باشگاه داریم که تعطیل هستند و همه ورزش‌های ما فدای تیم فوتبال مس شده‌اند.

جلالی افزود: اگر ما به این مردم برسیم، آنها نیز در مشکلات ما را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول