اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

اعتبار 6 میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های هادی زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: عملیات اجرایی طرح‌های هادی در سطح 5 روستای زرند با اعتبار 6 میلیارد و 100 میلیون ریال آغاز شد.

اعتبار 6 میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های هادی زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی در آیین اجرای طرح هادی در پنج روستای این شهرستان اظهار داشت: طرح هادی در روستاهای عباس‌آباد، سرباغ شاهرمز، شریف‌آباد، دولت‌آباد و عیسی‌آباد در قالب 5 هزار متر جدول‌گذاری و 10 هزار متر مربع پیاده‌روسازی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها تا نیمه دوم سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، افزود: با اجرای این طرح که از خدمات ارزنده دولت خدمتگزار به روستائیان است بیش از 3 هزار خانوار روستائی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون طرح هادی در روستاهای علی‌آباد سفلی، روح‌آباد، احمدآباد، خیرآباد و نعیم‌آباد با 60 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال اجراست.

*نمایش 200 نوع سنگ قیمتی در زرند

فرماندار زرند در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برای نخستین بار به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان برپا شده است.

رضا کرمی گفت: در این نمایشگاه هنرمندان و سنگ‌تراشان در قالب 200 نوع سنگ آخرین دستاوردهای خود را در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی همچون عقیق، فیروزه، یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد، زبرجد، توپاز و گارنت در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، کرمان را یکی از استان‌های غنی در زمینه انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی دانست.

کرمی گسترش و توسعه صنعت فرآوری سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، آشنایی مردم با این سنگ‌ها و بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد. 

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول